Andet multimedie
Giv dit geforce kort et los i r....
Fra : Michael

Dato : 28-08-01 23:45

Hejsa alle

Har du et nvidia baseret grafikkort og specielt geforce 2 MX så giv det en
ansigtsløftning ved at
konverte det til et Nvidia Quadro kort!!!!!
Jeg har gjort det ved mit geforce 2 MX kort og det sparker altså seriøst
numse.
Bor du i nærheden af Bjerringbro laver jeg det gerne for dig for en hund,
men der er 0 garanti for
at kortet virker bagefter og garantien bortfalder når det bliver gjort, jeg
er uddannet elektronikmekaniker og
har alt det værktøj der kræves.

Har du selv evnerne eller vil vide mere om det så kig på dette link:
http://www.tweakup.dk/quadrocentral/quadroinfo.htm

Michael

Fra : Kasper

Dato : 30-08-01 16:28

Det samme kan gøres med en driverpatch, som fås på:
http://www.nvworld.ru/docs/sqe.html

/K