Synkronisere 2x Eudora?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-08-01 21:11

Hejsa!

Jeg har 2 PCere jeg bruger til mail, en bærbar og en stationær. Det er
mest den stationære jeg bruger, men jeg kunne godt tænke mig, at kunne
synkronisere 2x Eudora - dvs. så jeg kunne se de samme mails på begge
maskiner.

De er til daglig koblet op i netværk, og her er det den stationære jeg
bruger - den bærbare er som oftest slukket.

Når jeg tjekker mails på farten er det den bærbare, men mails jeg
henter/svarer på osv. får jeg desværre ikke på den stationære.

Kan det ordnes på en eller anden fiks måde?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 29-08-01 21:38

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> wrote:

> [...]
>henter/svarer på osv. får jeg desværre ikke på den stationære.
>
>Kan det ordnes på en eller anden fiks måde?

Jeg bruger Eudora Light, og der er der mulighed for at lade mail'en ligge
på serveren. Og det hedder: Options/Checking Mail/Leave mail on server.

Er det løsningen at krydse det af på den 'slæbbare'?

Ove Kjeldgaard
hiker.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-08-01 21:44

Ove Kjeldgaard skrev:

>Jeg bruger Eudora Light, og der er der mulighed for at lade mail'en ligge
>på serveren. Og det hedder: Options/Checking Mail/Leave mail on server.
>
>Er det løsningen at krydse det af på den 'slæbbare'?

Nej, desværre ikke - det bruger jeg nu, men det holder ikke. (Jeg
bruger faktisk OE på den bærbare nu...)

Jeg vil have ALT med over.

Jeg skal kunne se på begge maskiner om der er svaret på en mail, og
sendte mails skal ligge i udbakken på dem begge osv.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : GiWeo

Dato : 30-08-01 08:50

Hejsa

Det er lige det jeg er ude efter med Outlook !

--
Engelhardt
ICQ: 4835755

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-08-01 15:00

GiWeo skrev:

>Det er lige det jeg er ude efter med Outlook !

Jeg vil tro man kan på en eller anden måde med Outlook (og Express
måske også), men jeg bryder mig ikke om disse programmer, og har brugt
Eudora i flere år. Jeg håber på en brugbar løsning.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 01-09-01 16:30

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i

> Kan det ordnes på en eller anden fiks måde?

Du skal bare have lavet et script, der kopierer filerne fra Eudora
mappen mellem de to computere. Naturligvis undtaget DLL filer, exe
filer og lignende programfiler.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-09-01 20:47

Morten Bjergstrøm skrev:

>Du skal bare have lavet et script, der kopierer filerne fra Eudora
>mappen mellem de to computere. Naturligvis undtaget DLL filer, exe
>filer og lignende programfiler.

Njah, så skal jeg jo kopiere synkronisere HVER gang jeg skifter fra at
bruge den ene PC til den anden.

Det kunne være rart hvis jeg bare kunne gøre det en gang imellem, for
at kopiere de mails der nu manglede på den ene over på den anden og
omvendt.

venligst,
Lasse Hedegaard