Björk på det Kgl. 19/11
Fra : Kristoffer Bertelsen

Dato : 29-08-01 15:53

Hej

Der går rygter om, at Björk gæster det kongelige teater den 19 november. Er
der nogen der ved om der er hold i dette rygte ?? Det står ihvertfald som
rygte på www.bjork.com

Mvh.

Kasper Bertelsen
kasper.bertelsen@12move.dk

Fra : Lars B.

Dato : 29-08-01 22:11

In article <3b8d01ef$0$272$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
kristoffer.bertelsen@mail.dk says...
> [...]
> der nogen der ved om der er hold i dette rygte ?? Det står ihvertfald som

Jeg mener der var noget om det i fjernsynet i går, i forbindelse med det
samarbejde hun ar lavet en en eller anden dansk producer, som jeg
desværre ikke kan huske hvad hedder. Den skulle vist være go' nok !
--

Lars B
"Princip: En fejltagelse,

Fra : jakob borg

Dato : 30-08-01 10:02

In article <MPG.15f778de62b1a810989720@news.inet.tele.dk>, "Lars B."
<lbe@mailme.dk> wrote:

> Jeg mener der var noget om det i fjernsynet i går, i forbindelse med det
> samarbejde hun ar lavet en en eller anden dansk producer, som jeg
> desværre ikke kan huske hvad hedder. Den skulle vist være go' nok !

^ han hedder thomas knak og bla. været med i den danske trio future 3.

/jakob

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 30-08-01 12:07

jakob borg wrote:

> ^ han hedder thomas knak og bla. været med i den danske trio future 3.

Og han kalder sig Opiate når han laver musik. Og han har lavet et OK
album ved navn "Objects For An Ideal Home". Men derudover er han ikke
ret høj.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 30-08-01 13:48

In article <3B8E1E6E.5BC3B0F3@daimi.au.dk>, Karsten S. Jørgensen wrote:
> Og han kalder sig Opiate når han laver musik. Og han har lavet et OK
> album ved navn "Objects For An Ideal Home". Men derudover er han ikke
> ret høj.
Hvis det har nogen interesse har han også lavet to remixes for Kashmir på deres
Home Dead EP (af Mom in Love, Daddy in Space og Gorgeous)...

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Registered Linux user #198786 (http://counter.li.org)

Fra : Jakob Borg

Dato : 03-09-01 12:19

Jonas Due Vesterheden <jonas@Celeron.vesterheden.dk> wrote:

> Hvis det har nogen interesse har han også lavet to remixes for Kashmir på deres
> Home Dead EP (af Mom in Love, Daddy in Space og Gorgeous)...

^ absolut ikke. han laver noget af det mest kedsommelige musik man kan
tænke sig, desværre sammen med björk. future 3's nye album kan få selv
den mest energiske person til at slumre hen.

/jakob

--
| jakob borg | aalborg university |