innovision geforce 2 pro
Fra : thomas

Dato : 29-08-01 16:53

Hej alle
Jeg overvejer at investere i et Innovision Tornado Geforce 2 pro graffikort
med 64 MB ram.
Er der nogen der har erfaringer med dette kort?
- og eventuelt også med hvordan det kører med et Epox 8K7A+ AMD761 bundkort?

Fra : Lasse

Dato : 30-08-01 08:57

Jeg har det, det er stabilt og hurtigt! Og det kan overclockes rimelig
meget, hvis det er det du tænker på. Jeg er fuldt ud tilfreds med mit.
Og jeg tror da ikke der vil blive problemer med dit Epox 8K7A og AMD761
chipset.
Får selv en Tbird 1400 i morgen, dog med KT133A. Men det skulle da være helt
ok!

Mvh
Lasse