T39 og mail (Tiscali / worldonline)
Fra : Crilles Bak Rasmusse~

Dato : 29-08-01 13:17

Hej!

Jeg har en T39, og jeg ville lige høre om der er nogen andre der kan få den
til at tjekke mail hos worldonline, for jeg kan ikke få min til det. Jeg kan
til gengæld godt få den til at tjekke andre accounts, så jeg er temmelig
blank mht. hvad problemet kan være.

/Crilles

Fra : Ben Knudsen

Dato : 03-09-01 08:29

crilles@worldonline.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>kan
>til gengæld godt få den til at tjekke andre accounts, så jeg er temmelig

Har læst andet sted, at man nogen gange kan omgår problemer med mail-tjek
på t39 ved at bruge postserverens ip-adresse i stedet for dns-navnet. Har
du prøvet det?

Mvh Ben