En Formmail
Fra : Martin Krahn

Dato : 29-08-01 12:34

Jeg har addet en Form-mail til min Hjemmeside. Men
knappen mangler og kan ikke finde ud af hvordan jeg får den med i min form
mail?
min addr http://home1.stofanet.dk/krahn/ under medlemmer.

her er htmlén

Din e-amil adresse: <INPUT TYPE=Text NAME=from&gt><BR>
Dit navn: <INPUT TYPE=Text NAME=name&gt><BR>
Din pik´s længde:</font> <INPUT TYPE=text NAME=from&gt><BR>
Brev: <TEXTAREA NAME=body ROWS=8 COLS=40></TEXTAREA>
<input type="hidden" name="try´s" value="Krahn@mail1.stofanet.dk">
</FORM>

På forhånd tak!
Martin Krahn

Fra : Bare Figowitz

Dato : 29-08-01 13:36

"Martin Krahn" <krahn@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har addet en Form-mail til min Hjemmeside. Men
> knappen mangler og kan ikke finde ud af hvordan jeg får den med i min form
> mail?

Med den her: <input type="submit" value="Hit It">

Virker den???????

--
- Bare hilsner fra Figowitz -
- som også skal have lavet Websiden færdig -

Fra : ha

Dato : 29-08-01 17:48

> Jeg har addet en Form-mail til min Hjemmeside. Men
> knappen mangler og kan ikke finde ud af hvordan jeg får den med i min form
> mail?

I FP2000, "indsæt", "formular", "knap", derefterhøjreklikke på knappen
og tilpasse egenskaberne.

mvh
ha