Pulsur - Sigma Sport PC14
Fra : Mari

Dato : 28-08-01 18:47

Jeg har købt et Sigma Sport pulsur, model PC14.

Når jeg vil indstille køn/vægt, så er det en indstillingsmulighed, som ikke fremgår af brugervejl. heller ikke på på producentens
hjemmeside.

Er der en, der har købt fornylig, og som har opklaret hvad det er for en værdi man kan indstille under KCAL - lige før man
indstilller F/M (køn) og vægt????

Mh Mari

Fra : someone

Dato : 29-08-01 10:04

Måske der fra denne side http://www.motion-online.dk/index.shtml står
mere om disse ure.

Ellers må du gå tilbage til butikken og lade dem forklarer/vise dig hvordan
uret skal indstilles.

Vh.