Hvordan markere alle som læst, når ng forl~
Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 27-08-01 21:52

Jeg bruger OE, vistnok 5, i hvert fald den nyeste version.
Jeg har brug for at vide, hvordan maskinen kan sættes til at
markere alle indlæg som læst, når en ng forlades.
Er der nogen, som ved, hvordan man gør det?

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 27-08-01 22:11

Den manuelle metode: Hvis man taster ctrl+shift+A markeres alle indlæg i
gruppen som læste.

Hvis der findes en automatisk metode, vil det jo være herligt - kender nogen
den?

/Henning

Fra : Roland

Dato : 27-08-01 22:27

> [...]
> markere alle indlæg som læst, når en ng forlades.
> Er der nogen, som ved, hvordan man gør det?

Hej Bodil!

Du skal gå ind under funktioner, indstillinger, læsning og sætte et hak i
"markerer alle osv." under punktet nyheder.

Roland

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 27-08-01 23:43

"Roland" <22232191@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du skal gå ind under funktioner, indstillinger, læsning og sætte et hak i
> "markerer alle osv." under punktet nyheder.
Tusind tak, det virker, det var rart, at
der var en klog mand ved tastaturet.

Med venlig hilsen
Bodil.