Real Player problem på TVDK's "Big Brother~
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 27-08-01 18:54

Hejsa.

Jeg har gentagne gange forsøgt at se live-streams på Big Brothers
hjemmeside, men MSIE 5.0 kommer bare med meldingen "Real Player ikke
installeret". Men det er den faktisk...! (i nyeste version oven i købet.)

Hvad kan været galt? (andet end siden jo nok er lavet af en gang
PC-nørder...)

Mvh
Gunnar Kristiansen

Fra : Gunnar Holse

Dato : 27-08-01 20:29

"Gunnar Kristiansen" <funkpost@mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> installeret". Men det er den faktisk...! (i nyeste version oven i købet.)
>
> Hvad kan været galt? (andet end siden jo nok er lavet af en gang

Enten det eller macfolk. Under alle omstændigheder stinker den, og det gør
BigBrother også. Ikke at forglemme TVDK2. Eller Paul Gazan og hans
medieliderlige "posse". Så tag en tur i biffen og boykot TVDK2. Eller
RealPlayer for den sags skyld. Det ´kan være at der er et "bullshit-relæ" i
din Mac? :)

/G

Som hader TVDK af et sundt og helt hjerte. Fik vi det hele ..?

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 27-08-01 22:06

> [...]
> medieliderlige "posse". Så tag en tur i biffen og boykot TVDK2. Eller
> RealPlayer for den sags skyld. Det ´kan være at der er et "bullshit-relæ" i

Jamen jeg kan sådan set sagtens følge dig her....men min kærestes
storesøster er derinde, og hun vil altså gerne følge med en gang i mellem...

Gunnar

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-08-01 23:51

Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> Jamen jeg kan sådan set sagtens følge dig her....men min kærestes
> storesøster er derinde, og hun vil altså gerne følge med en gang i mellem...

med mindre hun er _meget_ lækker, kan jeg ikke se at det sskulle være en
acceptabel undskyldning

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 28-08-01 00:01

Ok venner...jeg har fattet Jeres manglende accept af TVDK, og det
respekterer jeg. Men kunne vi måske få et fagligt (og sagligt) bud på banen
mht. det egentlige problem i denne sammenhæng. Nemlig at Real Player ikke
starter, og at jeg bare får beskeden "Real Player ikke installeret", selvom
den er det...

Gider en eller anden lige at klikke ind på www.bigbrother.dk/live, og se om
det bare er mit system der er kuk i?

På forhånd pæn og venlig tak!
Gunnar

Fra : Martin Edlich

Dato : 28-08-01 00:28

In article <B7B09DCA.B17A%funkpost@mac.com>,
Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> og se om
> det bare er mit system der er kuk i?

Kuk er hos dig.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-08-01 00:43

Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> Gider en eller anden lige at klikke ind på www.bigbrother.dk/live, og se om
> det bare er mit system der er kuk i?

don't worry du kan skyde hele skylden på webmasteren, den vil heller
ikke her (så jeg kan ikke se om hun nu også _er_ lækker)

Fra : René Sindberg

Dato : 28-08-01 06:29

Hej! som skrevet i andet indlæg har jeg samme problem, så der må være en bug
et sted afhængig af system & browser kunne jeg forestille mig, jeg kører sys
8.6, med IE 5 og nyeste realplayer her virker det _ikke_ ellers kører siden
OK

har mailet til webmaster på bb. og alle de andre som måtte have det problem
burde vel gøre det samme for at lidt vægt bag..

mvh
René

Fra : Franz Berliner

Dato : 28-08-01 17:47

Gunnar Kristiansen <funkpost@mac.com> wrote:

> Gider en eller anden lige at klikke ind på www.bigbrother.dk/live, og se om
> det bare er mit system der er kuk i?

Det er sandsynligvis embed koden den er gal med. Åbn din realplayer og
skriv stien til rm filen ind, så skulle der ikke være problemer:

Directors cut 1: rtsp://real0.bigbrother.dk/encoder/real0.rm
Directors cut 2: rtsp://real1.bigbrother.dk/encoder/real1.rm
--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 28-08-01 20:52

> [...]

> starter, og at jeg bare får beskeden "Real Player ikke installeret", selvom

Jeg har samme problem....

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 28-08-01 22:17

On 28/08/01 21:52, in article 1eyve24.1ud31ve12687j4N%sb@geomac.dk,
"Sebastian Bredsdorff" <sb@geomac.dk> wrote:

> Jeg har samme problem....

Netscape 6.1, Real Player og OS 9.1 dk virker fint hos mig - også til at se
Big Brother live.

Hilsen Jens.

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 28-08-01 23:26

Jens Lykkebo <Lykkebo@privat.dk> wrote:

> Netscape 6.1, Real Player og OS 9.1 dk virker fint hos mig - også til at se
> Big Brother live.

Ok, jeg bruger MS Explorer...

--
Sebastian Bredsdorff