Andet multimedie
bentjuul 3670
mangler tre specifikke fonte - hjælp!
Fra : Nynne Hansen

Dato : 27-08-01 12:25

Hej hej

Jeg står og mangler følgende fonte, som jeg ikke har kunnet finde
nogetsteds....heller ikke på Adobe's font folio 8/9:

Asa, Triplett Light og Triplett Black.......

Er der nogen som ligger inde med dem, og kan sende mig en kopi? Jeg har
Crossfont, hvis det er Mac fonte I sender - men vil meget gerne have dem til
PC.

På forhånd tak

Nynne Hansen

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-08-01 13:24

"Nynne Hansen" <nynnesen@hotmail.com> skrev:

> Asa, Triplett Light og Triplett Black.......

Triplett typerne ligger i Agfa DisplaySet 5. Asa ved jeg ikke,
hvor du kan finde.

--
Kurt Lund

Fra : Nynne Hansen

Dato : 27-08-01 13:49

Tusind tak for den information!!!

Mvh Nynne

Fra : Nynne

Dato : 27-08-01 18:49

Hej Kurt!

Nu har jeg surfet noget rundt for at finde spor af Agfa Display Set. Men har
intet fundet.

Er det en gammel sag? Noget der er til at få fat i?

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-08-01 05:31

"Nynne" <nynne@nynnesen.dk> skrev

http://www.atomictype.co.uk/agfa_abc.html