Temaer i frontpage
Fra : S. Børresen

Dato : 26-08-01 18:24

Når man nu vælget et tema til sin hjemmeside, så kommer baggrunden
automatisk på fra start, eks. musten.
Men hvordan får man kanpperne med, når man ønsker at insætte en sådan.
Jeg kan ikke finde allle de "fancy" kanpper og banner nogne steder, og får
kun de normale kedelige.

Søren

Fra : Per

Dato : 03-09-01 19:00

Hej Søren!
Jeg har de samme problemer som du, men det er dog lykkedes mig at få banneret
på siden. For det første skal stedet vises i navigation-visning og du skal
trække den side som banneret skal på fra mappelisten og ud i
navigationsvisning indtil den er forbundet med en linie til startsiden.
Derefter klikker du i sidevisning på det sted banneret skal være. Vælg
Indsæt-menuen og derefter Sidebanner og nu åbnes dialogboksen Egenskaber for
sidebanner. Den er nem at udfylde. Klik så på ok. Nu skulle dit flotte
temabanner gerne dukke op. Men....... Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg får
de vakse temaknapper på siden. Mon ikke der sidder nogen derude som kan
hjælpe os??? Vi afventer.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bare Figowitz

Dato : 03-09-01 19:36

"Per" <economy@sol.dk> skrev i en meddelelse news:9n0gf2$n8j$1@sunsite.dk...
> temabanner gerne dukke op. Men....... Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg
får
> de vakse temaknapper på siden. Mon ikke der sidder nogen derude som kan
> hjælpe os??? Vi afventer.

Frit fra hukommelsen erindre jeg at du skal i Properties/Egenskaber skal
vælge Billede i stedet for tekst.

--
- Bare hilsner fra Figowitz -
"Vi er alle født gale. - Nogle af os forbliver det."

Fra : Slasko

Dato : 04-09-01 00:01

I frontpage vælg: Indsæt->Navigationspanel...->Og derefter tilføj din side i
navigations visningen ligsom dit banner, man kan eventuelt også bruge
"Fælles kanter" på hele webstedet hvis man vil have temaknapper på alle
siderne.
Håber det hjalp
Hilsen Jens