www.dixa.net
Fra : Heino Strauss

Dato : 26-08-01 16:29

Hej NG.

er der nogen af jer der har læst denne side,,,,, kan det passe ?
http://www.dixa.net

V.H.
Heino

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 26-08-01 16:31

"Heino Strauss" <strauss@tv.dk> writes:

>er der nogen af jer der har læst denne side,,,,, kan det passe ?
>http://www.dixa.net

Kan det passe, at du ikke har kigget lidt "bagud" i denne gruppe og
i dk.edb.internet.udbydere.xdsl?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 26-08-01 16:35

On Sun, 26 Aug 2001 17:28:45 +0200, "Heino Strauss" <strauss@tv.dk>
wrote:

>er der nogen af jer der har læst denne side,,,,, kan det passe ?
>http://www.dixa.net

Prøv at kigge på denne side:
http://groups.google.com/groups?q=dixa&hl=da&safe=off&btnG=Google-s%F8gning&meta=site%3Dgroups%26group%3Ddk.edb.internet.udbydere.*

Så svaret er "ja". Det kan altid anbefales at kigge tilbage i en
gruppe, før man poster noget i den.

--
- Peter Brodersen

Fra : Heino Strauss

Dato : 26-08-01 17:35

Undskylder indlæg

kunne selvfølgelig havde undersøgt bagud.

V.H. Heino

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-01 18:59

"Heino Strauss" <strauss@tv.dk> skrev

> er der nogen af jer der har læst denne side,,,,, kan det
> passe ? http://www.dixa.net

Nææ?
Hvad er det for noget?? Er det noget som kommer snart [Tm]

--
rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 26-08-01 19:50

In article <3b8938eb$0$247$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Rea721 claimed the following:

> Nææ?
> Hvad er det for noget?? Er det noget som kommer snart [Tm]

Utroligt, at der stadigvæk findes folk, som ikke har hørt om dixa.net..

> rea721@fabel.dk (AKA) Leon Andrea. Bevar Flyvestation Værløse..
> Den sidste Operative Flyvestation øst for Storebælt.

Det er svært at bevare en virksomhed, hvor de ansatte går og skyder
hinanden...

--
Anders Vind Ebbesen
www.ebbesen.org | anders@ebbesen.org

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-01 21:11

"Anders Vind Ebbesen" <anders@ebbesen.org>

> Utroligt, at der stadigvæk findes folk, som ikke har hørt om
> dixa.net..

Utroligt at folk er så naive

Header info fra det indlæg du svarede på
***
Date: Sun, 26 Aug 2001 19:59:03 +0200
***

> Det er svært at bevare en virksomhed, hvor de ansatte går og
> skyder hinanden...

_Vi_ gør noget ved arbejdsløsheden :)

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 27-08-01 10:58

In article <3b8957bb$0$230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Rea721 claimed the following:
> "Anders Vind Ebbesen" <anders@ebbesen.org>

> Utroligt at folk er så naive
>
> Header info fra det indlæg du svarede på

Jeg havde ikke set det, før jeg sendte min indlæg. Min kommentar var
mere møntet på den oprindelige spørger, og ikke dig, da jeg vidste at
du godt ved at dixa er en smule urealistisk

Fra : Lacops

Dato : 27-08-01 16:23

Så svar dog manden!

Dixanet er et legitimt firma som tilbyder en meget billig
internetforbindelse. Desværre står der en mand i spidsen af firmaet som før
er kendt for at have taget af kassen i et andet mislykket internetfirma.
Økonomisk burde det ikke kunne lade sig gøre, men de hævder at at de har en
helt anden måde at lægge deres øknomi end andre internetfirmaer, og det
derfor kan lade sig gøre : )=
Hvis du tør lægge 1000,- for noget som du måske ikke får så er det forsøget
værd :)

/Lacops

Fra : Gregers Petersen

Dato : 27-08-01 17:09

"Lacops" <lacops@lacops.dk> wrote in message
> [...]
som før
> er kendt for at have taget af kassen i et andet mislykket

Hmpf hmpf.

Rent teknisk set er FIL en sammenslutning/forening af
internetleverandører,
Det gør det jo faktisk værre at han har snydt andre firmaer for penge.

--
MvH

Gregers Petersen
http://main.internord.dk/~petersen/disclaimer.html

Fra : Claes P. Varming

Dato : 29-08-01 00:02

Hmmm. Hvem er FIL idag? De har da ikke noget website der svarer?? eller er
sitet nede? jeg ved der fandtes et for et par år siden, men har ikke hørt
fra dem.
TDC, Tele2, og andre, er ikke medlemmer og har ikke været det i en del år.
Dixanet må meget gerne kunne fremvise et par referancer, da jeg tvivler på
produktet/pris/ og overlevelsesevnen.......
Mvh
C.

Fra : Lars

Dato : 28-08-01 14:57

> [...]
før
> er kendt for at have taget af kassen i et andet mislykket internetfirma.
xxxxxxxxxxxxxx

Uddyb venligst! - Jeg overvejer nemlig at tilmelde mig for at se hvad det er
for noget, men kender ikke denne historie

TIA

--
/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 28-08-01 15:01

http://www.google.com/search?hl=da&safe=off&q=basse+Bergqvist&btnG=Google-s%F8gning&lr=lang_da

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 28-08-01 21:10

In article <9mg81q$pql$1@sunsite.dk>,
Lars claimed the following:

Læs denne URL: http://www.ing.dk/arkiv/010609/dixa.html

Fra : Lars

Dato : 29-08-01 12:21

"Anders Vind Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote in message
xxxxxxxxxx

Howdy!

Tak for linket og tak til Thomas oxo, for de hurtige svar!

Og det var bestememt "spændende" læsning.

Var inde på Dixa Net´s side, de leverer nu først fra December i år,
sååeeehhh jeg tror lige jeg venter og ser tiden an.

Takker og bukker ))