PPC 6500 to skærme
Fra : Henrik Enslev

Dato : 26-08-01 14:41

Hej igen
Hvordan kan man sætte to skærme til maskinen?

Jeg har en 17 Targa, og vil godt sætte en 14" Mac trinitron til

(systemoplysninger se indlæg om opgradering G3 + HD)

Kærlig hilsen

Henrik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-08-01 14:46

Henrik Enslev <henslev@mobilixnet.dk> wrote:

> Hvordan kan man sætte to skærme til maskinen?
>
> Jeg har en 17 Targa, og vil godt sætte en 14" Mac trinitron til

sæt et PCI grafik kort i, husk det skal være et kort med OF (dvs et
mac-kort eller et V3 kort, du selv flasher)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Henrik Voss

Dato : 28-08-01 23:41

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> sæt et PCI grafik kort i, husk det skal være et kort med OF (dvs et
> mac-kort eller et V3 kort, du selv flasher)

Kortet må kun være et 7" kort. Standard 12" kort passer ikke I maskinen!!

Henrik

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-08-01 23:50

Henrik Voss <henrikvoss@mac.com> wrote:

> Kortet må kun være et 7" kort. Standard 12" kort passer ikke I maskinen!!

korrekt - jeg tænkte på det da jeg skrev men fik det ikke med - man kan
vist med lidt fixfaxeri få plads til længere kort, dog ikke 12"