Entourage+gif´ere+billeder
Fra : Jan B. Nielsen

Dato : 26-08-01 12:21

Hej
Da jeg lige har skiftet mailprogram er der dukket et par ?? op som jeg ikke
har kunnet finde løsningen på, måske er der nogen der kender svaret:

1) Er det muligt at indstille Entourage således, at man kan se animerede
gif´ere når de er sat ind i en mail ?
2) Kan man selv sætte billeder/gif´ere ind i en mail (i Entourage) som man
kan i Netscape Com. ?

Mvh.
jan

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-08-01 13:46

Jan B. Nielsen <janitzar@get2net.dk> wrote:

> 1) Er det muligt at indstille Entourage således, at man kan se animerede
> gif´ere når de er sat ind i en mail ?

Edit -> Preferences -> Mail/News
Fanebladet "Read", afkryds "Dispaly complex html in messages"

> 2) Kan man selv sætte billeder/gif´ere ind i en mail (i Entourage) som man
> kan i Netscape Com. ?

Nej, heldigvis ikke. Binaere filer kan kun sendes som vedhæftninger.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København