show_source og highlight_file
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-08-01 04:47

Fra og med vilken php version er disse implementeret. Jeg har selv
php4.04, og der findes de ikke. Jeg får ihvertfald fejl: function unknown.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

Fra : Niels Andersen

Dato : 26-08-01 08:33

"Michael Rasmussen" <mir@nospam.datanom.net> wrote in message
> Fra og med vilken php version er disse implementeret. Jeg har selv
> php4.04, og der findes de ikke. Jeg får ihvertfald fejl: function unknown.

I manualen står der:
show_source (PHP 4 >= 4.0b1)
highlight_file (PHP 4 >= 4.0b1)
highlight_string (PHP 4 >= 4.0b1)

(Altså på de enkelte sider om de tre funktioner)

Så de er altså med fra verions 4.0 beta 1.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-08-01 13:37

In article <2D1i7.22662$Ay1.537515@news000.worldonline.dk>, "Niels
Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote:

> [...]
> highlight_string (PHP 4 >= 4.0b1)
>
> (Altså på de enkelte sider om de tre funktioner)
>
> Så de er altså med fra verions 4.0 beta 1.

Det havde jeg også set, så jeg troede alt var i orden, men jeg får altså
stadigvæk fejlen: Unknown function. Er det en bug, eller skal man have
oversat php med en særlig option?