hollywood + kort
Fra : brj

Dato : 25-08-01 13:07

hejsa

Jeg har købt et H+ kort.
Har fået installeret driveren, som forløb korrekt.
Laver en genstart
Installere DVD Station

Men hver gang jeg forsøger at configuerer DVD Station el. afspiller en
mpg-fil kommer følgende fejl:
"An instance of the driver may already be in use".

nogle der ved hvad problemet er ??

det er et win2k uk system og de nyester H+ drivere Release 2.2 (beta), build
139_5 for Windows 2000

Fra : Mulle

Dato : 26-08-01 10:58

Hej

Du skal uninstalle dit H+ kort i system, i kontrolpanel.

Derefter installere du DVD station, og det vil nu automatisk finde dit H+
kort.
Du peger derefter på DISK 1, hvor driveren ligger !

Håber du får det til at virke !!
Mulle