Ny side: Xnews: Installation, opsætning og~
Fra : Morten Ovi

Dato : 25-08-01 11:45

I stil med Kaj Svenningens side om Hamster

   http://www.kajsvenningsen.dk/opsat/ham-01.shtml

har jeg lavet en side om Xnews, da mange OE-brugere tilbpørger netop
de ting som gør Xnews så god. Derfor synes jeg at de skal "oplyses" om
fordelene ved Xnews.

Adressen er pt.

   http://home.worldonline.dk/~ovi/xnews/

men den ender nok på

   http://www.student.dtu.dk/~c991520/xnews/

Siden er ikke 100% færdig, men jeg synes at den er ved at nå et
hæderligt stadie. F.eks. kunne det være fedt at få feedback på tweak-
siden da der helt sikkert er en masse ting som kan tilføjes der.

Alle konstruktive forslag er meget velkomne.

--

Ovi

Fra : Claus Frørup

Dato : 25-08-01 12:46

Isang tao pinangalanan Morten Ovi nagsulat :

klip
>har jeg lavet en side om Xnews, da mange OE-brugere tilbpørger netop
>de ting som gør Xnews så god. Derfor synes jeg at de skal "oplyses" om
>fordelene ved Xnews.

Flot.
--
Bortgået signatur efterlyses.
Den er sidst set, natten mellem torsdag og elmetræet på Jarmers plads,

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 25-08-01 15:08

usenet_august_2001@i386.dk (Morten Ovi) skrev i

> har jeg lavet en side om Xnews, da mange OE-brugere tilbpørger
> netop de ting som gør Xnews så god. Derfor synes jeg at de skal
> "oplyses" om fordelene ved Xnews.

Jeg kan kun sige glimrende initiativ.

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-08-01 15:47

Morten Bjergstrøm skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

[Morten Ovis Xnewsside]

> Jeg kan kun sige glimrende initiativ.

Nej, du kan sige en masse derudeover, kan du

Jeg har faktisk sagt til Morten (altså Ovi), at *du* var ret godt
inde i programmet.
Så løb endelig siden igennem og giv ham lidt input.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Citer kun hvad du under dette kommenterer og klip alt andet væk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 25-08-01 15:52

Rudi Stegen <gummiande@stegen.dk> skrev i

> Jeg har faktisk sagt til Morten (altså Ovi), at *du* var ret godt
> inde i programmet.

Ok, det var måske lidt store ord
Jeg tror ikke, at jeg har mere styr på programmet end Ovi har.

> Så løb endelig siden igennem og giv ham lidt input.

Skal nok.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 25-08-01 15:54

Morten Bjergstrøm skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg tror ikke, at jeg har mere styr på programmet end Ovi har.

Jo, dét har du

> Skal nok.

Godt.