Freja fanger mus
Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 24-08-01 23:18

Kl er 00:11 for 10 minutter siden lå jeg i min seng og sov Freja
spindebrumed på min hovedpude og alt var idyl. Jeg vågner med et sæt og en
farlig larm Freja har fanget en mus på vej ind af soveværlsevinduet, og så
går den vilde jagt gnnem lejligheden vi har ingen dørtrin så man må så åbne
dørene i hele lejligheden for at sikre sig at kræet ikke undslipper og
ligger sig til at dø under en komode el ligne. Vi får dyrene ud på
badeværelset og barikadere døren, musen forender sine dag og Freja er
fuldstændig oppe at køre og jeg kan umuligt sove igen no way at ole lukøje
besøger mig ikke forløbigt makaber måde at vågne på.!!

Hvem siger det skal være nemt at ha kat, Freja er til freds 16 uger gammel
og udlært mussejæger!

Mvh Tina og en meget veltilfreds Freja

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 25-08-01 10:52

In article <9m6jst$t5t$1@eising.k-net.dk>, "Tina Bach Larsen"
<tina@tk.k-net.dk> wrote:

> [...]
> at ole lukøje besøger mig ikke forløbigt makaber måde at vågne på.!!
>
> Hvem siger det skal være nemt at ha kat, Freja er til freds 16 uger

   Dygtig mis Nu kommer vi nok ikke til at opleve Mulle i situationen
med mus da vi bor på 1. sal men ellers er hun husets jæger. Ve det
stankelben der kommer ned i en højde hvor Mulle kan nå - HAPS! *KNAS* og
det var så det stankelben.... Oscar glor bare på dem - de ka jo ikke
finde ud af at være så høflige at de bare lægger sig i munden på madammen
og så gider man sgu ikke!

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.