Kattebilleder og min egen misling..
Fra : Anita Christensen

Dato : 24-08-01 22:35

Efter at have fulgt med fra sidelinien her i gruppen i et par måneder, og
have nydt at læse om alle de dejlige katte og grinende har nikket
genkendende til en masse af de fjollede ting som kattene udsætter deres
"ejere" *G* for, er jeg nu blevet ansporet af alle de skønne billeder der er
blevet postet herfra i dk.binaer til at præsentere min egen kat, Horus *S*

Horus er lige blevet 10 år og er en blanding mellem en perser og en huskat.
Han er hvid, odd-eyed og døv og efter at have haft adgang til naturen
tidligere er han nu indekat. Han bor sammen med 4 andre katte (1 somali, 2
persere og 1 skovkat) hos min kæreste, da jeg ikke må have dyr hvor jeg bor.
Efter en overgangsperiode med en del hvæsen og buskede haler i sin tid og 2
dage hvor han pure nægtede at komme ud af den papkasse han flygtede op i -
undtagen for at blive båret på bakke og til maden - har han det heldigvis
godt sammen med de andre katte og har intet imod at putte tæt med dem ..
sålænge de andre møfler sig hen til ham når han har lagt sig til at sove *G*

Puden, som er hans kælenavn - han sover maaange timer i døgnet *G* - har dog
aldrig været vildt social, men glæder da indimellem sin mor (aka
fodermaskine og efterladenskabsopsamler *G*) med at sove hele natten i
fodenden af sengen ... og hvor kan man dog blive kvæstet af at ligge heeelt
stille for ikke at forstyrre ham *G*

Der skulle gerne ligge et par billeder af kræet i dk.binaer nu.*S*

Mvh
Anita Christensen .. og Horus, der aldrig helt har fattet alt det der med
computere og nettet, når man nu kan sove på sit tæppe i stedet *G*

http://www.horusac.dyndns.dk

Fra : Kate

Dato : 25-08-01 10:55

Hej Anita,

Da Binaer desværre er blevet lukket land for mig efter jeg skiftede
udbyder er jeg glad for at jeg kunne se Horus på nettet i stedet for.
Meget fin misskat
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.