Lidt nyt fra kattefronten
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 24-08-01 18:37

Så har jeg været til mit første dyrelægebesøg med Lille Mis (bortset fra det
nødvendige). For 14 dage siden var den hoppet ud af vinduet, og et par dage
efter haltede den lidt. Jeg undersøgte foden og kunne intet usædvanligt
finde og den holdt da også op med at halte bagefter så jeg tænkte ikke mere
over det før i tirsdags da den haltede voldsomt, jeg undersøgte den igen og
fant en stor byld på bagsiden af poten.
Da jeg skal have den i transportkassen vender den sig om på ryggen og viser
mig poten og det ser ud som om han siger se mor er det ikke synd for mig kæl
lidt med mig i stedet for at putte mig i den fæle ´kasse *spin, spin*.

Afsted til dyrlægen, der er 10 km. og Lille Mis synes bestemt ikke at en
køretur i 25 graders varme var behageligt.

Dyrlægen undersøger den og konstaterer at den ikke er stor nok til at han
kan skære den op - eller hvad det nu er han gør - så han giver den et skud
pencilin og giver mig en kur med hjem.

Om aftenen da jeg ligger og sover kommer Lille Mis op i sengen ligger sig på
min hovedpude, viser mig poten igen, der er gået hul på bylden og det er som
om de vil sige mor se det stads vil du ikke nok tage det væk.

Da enden af det hele er at det hele ser fint ud igen, men Lille Mis har
fundet ud af at bare den viser mig poten, kigger på mig med bedende øjne og
spinder lidt så nusser jeg gerne i flere timer - den er ved at blive lidt
for klog *s*

Camilla og Lille Mis

Fra : Maj-Britt

Dato : 24-08-01 18:56

Hej Camilla,

Tak for den søde beretning *smile* Godt at Lille Mis har det fint igen og
selv kan komme og fortælle "mor" det

Mvh Maj-Britt