Et lille digt.
Fra : Poeten

Dato : 24-08-01 09:57

Telmore FREE:

FREE er frihedens ord
fri til at vælge selskab, lille som stor.

FREE til at handle med hvem man vil
"flyt dit nummer til os, du skal bare sige til".

FREE når du brevet fra Telmore venter på
med portaliteten er det så som så.

FREE i et lille land ved den fagre kyst
og uden forstyrrelser, fordi telefonen er tyst.

FREE i et land hvor vi ikke lider nød
men min telefon - den er stadig død!

Mvh: "Poeten" (nu 13 dage uden mobilnummer).

Fra : Peter Graff

Dato : 24-08-01 17:44

Det samme her dog kun en dag.

Har ringet til telmore kunde"service" de kunne ikke sige en skid.

PIS PIS PIS

Skulle have beholdt Sonofon, som jeg altid har haft.

Fra : Fischer

Dato : 25-08-01 05:57

> Har ringet til telmore kunde"service" de kunne ikke sige en skid.
> PIS PIS PIS
> Skulle have beholdt Sonofon, som jeg altid har haft.

Samme her.

Jeg bestilte flytning allerede første dag (1/7) men venter stadig. Samtidig
har jeg hørt om flere som har bestilt flytningen senere mig, men allerede
har fået den gennemført.
Det synes derfor helt tilfældigt i hvilken rækkefølge flytningerne foretages
og tingene synes lige så kaotiske som de lyder når man ringer til dem!

Det kunne være sjovt at lave en undersøgelse over hvem der har / er ved at
flytte til Telmore, samt hvornår flytningen er bestilt + evt. gennemført.
Er der ikke nogen der kan sådan noget med hjemmeside med sådan en
undersøgelse?

*Fischer

Fra : Tom Manczak

Dato : 03-09-01 12:31

> Skulle have beholdt Sonofon, som jeg altid har haft.

Ja, derfor beholder jeg mit sonofon nummer. De smider alt i nakken på
mig, da jeg har været kunde i 5 år. Jeg har dog også et telmore nr, men
det er for at min familie kan bruge den her i DK når de er på ferie, da
de bor i udlandet, og var det selskab som bedst kunne svare sig til det
formål. Men det har ikke været uden gnidninger. se evt
<YRyi7.18608$3q.607709@news010.worldonline.dk>, og fortsættelsen
til historien er at jeg har fået sat 150 kr. ind på min saldo. Det var
også på tide, 2½ uge tog det. Derfor er jeg ikke just imponeret over
hurtig behandlingstid.

Kan du ikke annullere din flytning?

--
Med Venlig Hilsen / Regards,