diskfragmentation og X
Fra : Anders

Dato : 23-08-01 22:04

Hej i gruppen

Siden jeg har fået X er det som om at alle data på min HD er blevet spredt
ud med løs hånd: Alt der involverer bare en smule intensiv brug af harddisk
går langsommere og når 9.1 går ned (hvilken den forresten også er begyndt på
ret jævnligt), så tager det evigheder inden diskrepareringsrutinen har
gennemgået hele harddisken, hvor det før tog ca. en halv evighed.

Findes der noget program (billigt), som kan "rense" min harddisk og lægge
tingene pænt igen? Er det Xs skyld?
--
Hjælp. Jeg mangler en bolig i København, 4 værelser og altan ud mod havnen.
Hurra! Nu kun en eksamen før sommerferien!!