Satellit Internet.....HJÆLP.....!!
Fra : GhostRider

Dato : 23-08-01 12:53

Hej NG

Hvordan ligger det med satellit internet fra Europe Online, hvilke
hastigheder kører de med......???

Og hvor kan jeg læse noget om det, lad være med bare at dirigere mig til
deres hjemmesider, jeg har været der, og kan ikke finde specifikationerne...

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 23-08-01 20:48

Prøv www.ses-astra.com

Fra : GhostRider

Dato : 23-08-01 22:48

Hej Leo

Takker for linket, men kan desværre så ikke finde nogen pris for at få
det....

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 24-08-01 08:58

Nej, det kunne jeg heller ikke, men så er det vel bare at skrive til dem, de
har sikkert en masse oplysninger som de gerne vil af med.

Hygsom
Leo