950 point i 3DMark :-(
Fra : Tom K.

Dato : 22-08-01 21:37

Jeg har lige skiftet mit gamle TNT2 Ultra ud med et GF2 Pro 64MbDDR.
Problemet er nu at det køre meget langsomt i 3DMark 2001 (score: 950). Hvad
er der galt???

System:
A7V133
T-Bird 1,2GHz
256MB
Palit GF2Pro 64MbDDR

-Tom-

Fra : ServicePACK

Dato : 22-08-01 21:56

Der er en stor chance for at det er defekt - Der er mange af palit's
skærmkort der er defekte fra starten. Det var mine de 2 første.

SP:
Tom K. <tombk@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YJUg7.10247$3q.329650@news010.worldonline.dk...

Fra : Martin Damberg

Dato : 22-08-01 22:55

"Tom K." <tombk@worldonline.dk> wrote in message
> Jeg har lige skiftet mit gamle TNT2 Ultra ud med et GF2 Pro 64MbDDR.
> Problemet er nu at det køre meget langsomt i 3DMark 2001 (score: 950).
> [...]
Har samme problem ....

Får kun 1024points i 3DMark 2001 ... har ikke fundet fejlen endnu.
Måske det er mit OS, W2k, dont know .. har ikke testet mit system under Win
98.

System :
A7V133a-Raid
Duron 900mhz
192Mb ram
PixelView GeForce 2 MX200 m. tvout

Kører nuværende med NVidia drivere, 12.41 samt nyeste VIA 4in1 driver
samt DirectX 8.0.

Martin D

Fra : Armitage

Dato : 23-08-01 00:26

"Martin Damberg" <damberg_removethis_@ohkk.dk> skrev i en meddelelse

> System :
> A7V133a-Raid
> Duron 900mhz
> 192Mb ram
> PixelView GeForce 2 MX200 m. tvout

Men du har også et direkte usselt grafikkort så måske kan det ikke blive
bedre. MX200 er langt det dårligste af MX-familien

Fra : Martin Damberg

Dato : 23-08-01 01:22

"Armitage" <rablendeSPAM@hotmail.com> wrote in message

> "Martin Damberg" <damberg_removethis_@ohkk.dk> skrev i en meddelelse
"klip"
> Men du har også et direkte usselt grafikkort så måske kan det ikke blive
> bedre. MX200 er langt det dårligste af MX-familien

"klip"
Burde alligevel på flere points end en Celeron 500 m. TNT2

MD

Fra : Henrik Jensen

Dato : 23-08-01 07:04

Du skal installere via 4-in-1

Fra : Tom K.

Dato : 23-08-01 22:23

Det hjalp sku en hel del. Tak.

Fra : Henrik Jensen

Dato : 24-08-01 08:26

Tænkte det nok, det evige forglemmelighed hos folk, der lige har fået et
bundkort med via-chipset

Fra : Tom K.

Dato : 24-08-01 14:39

> Tænkte det nok, det evige forglemmelighed hos folk, der lige har fået et
> bundkort med via-chipset

Det er nu da ellers længesiden jeg fik mit A7V....og det gamle grafikkort
kørte sådan set udemærket uden 4 in 1

Fra : Hellfire

Dato : 24-08-01 23:15

> Det er nu da ellers længesiden jeg fik mit A7V....og det gamle grafikkort
> kørte sådan set udemærket uden 4 in 1

Ligesom mit gode gamle Asus P5A (Ali) var sk*** ligeglad med AGP drivere,
indtil jeg fik et TNT2-Ultra (havde et S3 Savage4 Pro, som kørte fint). Idag
er jeg gået over til AMD761

Fra : jensen

Dato : 23-08-01 07:07

"Tom K." <tombk@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige skiftet mit gamle TNT2 Ultra ud med et GF2 Pro 64MbDDR.
> Problemet er nu at det køre meget langsomt i 3DMark 2001 (score: 950).
> [...]

hehe så får jeg mere end dig 4200 i 3d 2001

med
abit kt7-a
asus 7700 gts
TB1000@1333

kan kun være dit mx kort de er ike meget vær

jensen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 23-08-01 07:44

jensen <rail@pc.dk> skrev i en

> [...]
> asus 7700 gts
> TB1000@1333
>
> kan kun være dit mx kort de er ike meget vær

Det nævnte kort (Palit GF2Pro 64MbDDR) er da ikke et MX-kort.

Mvh
Per

Fra : Santa Xcaze

Dato : 23-08-01 14:33

SNIP

HE HE
5054
Epox 8kta3+
Prophet III
1,2@1,4
Win 2k SP2

Fra : Jonas Jensen

Dato : 25-08-01 00:37

Med GF3??
Der er sqda noget galt så!? Jeg får 5760 med:
T-Bird 1333
Asus V8200
Abit KTA7 RAID
512 MB Apacer (turbo mode)
Win2k SP2
Asus 12.90 driver
Og mit grafikkort er IKKE overclocked !?

Fra : DWM

Dato : 25-08-01 04:17

"Jonas Jensen" <jonas@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Med GF3??
> Der er sqda noget galt så!? Jeg får 5760 med:
> T-Bird 1333
> Asus V8200
> Abit KTA7 RAID
> 512 MB Apacer (turbo mode)
> Win2k SP2
> Asus 12.90 driver
> Og mit grafikkort er IKKE overclocked !?

Det er vel også en spørgsmål om hvilken driver man bruger o.a.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Santa Xcaze

Dato : 25-08-01 10:25

Nah men jeg kører bare med hercules 12.40 driver! Det er nok derfor ;) ...
Jeg bruger ik win 2k til at spille i

Fra : Big Mumi

Dato : 16-09-01 19:01

NEJNEJ i skal køre NVidia drivere 21.81