Gæt en sang:)
Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-08-01 19:45

Et brudstykke fra den lydder:

"never had a dream come true, till the day that i met you"

den bliver sunget som en ballade af en kvinde...

Rinnie Ilsøe

Fra : Hanne

Dato : 22-08-01 21:12

R. Ilsøe <gizmo@vejen-net.dk> skrev i en
> Et brudstykke fra den lydder:
>
> "never had a dream come true, till the day that i met you"
>
> den bliver sunget som en ballade af en kvinde...

Er den ny eller gammel, den lyder bekendt.

Hanne

Fra : Lars Nielsen

Dato : 22-08-01 21:15

"R. Ilsøe" <gizmo@vejen-net.dk> wrote in message
> Et brudstykke fra den lydder:
>
> "never had a dream come true, till the day that i met you"
>
> den bliver sunget som en ballade af en kvinde...

Jeg tror det er ...

Gruppe: S Club 7.
Sangtitel: "Never Had A Dream Come True".
Fra albummet "7". Også udgivet som single.

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-08-01 09:19

> Gruppe: S Club 7.
> Sangtitel: "Never Had A Dream Come True".
> Fra albummet "7". Også udgivet som single.

Yesss.... det var den. Sorry jeg ikke lige har svaret før, havde glemt jeg
havde postet annoncen(c:

Fra : Uffe Holst

Dato : 22-08-01 22:42

In an article of 22 Aug 2001 R. Ilsøe wrote:

> Et brudstykke fra den lydder:
>
> "never had a dream come true, till the day that i met you"
>
> den bliver sunget som en ballade af en kvinde...

Google foreslår f.eks.

<http://www.thelyricarchive.com/lyrics/neverhadadreamcometrue.html>

--
Uffe Holst