Inkluderet side og tidsinkluderet side
Fra : Peter Rasmussen

Dato : 21-08-01 22:44

Jeg har forsøgt mig et par gange med at inkludere en asp-side med ovennævnte
muligheder i FP, men alle gange giver programmet mig en fejlmelding. Jeg
skulle mene det er ligetil. En måde at omgåes fejlmeldingen er at gå direkte
på serveren med FP og derpå indsætte min asp-side. Det fungerer, men det
giver lidt problemer i mine fremtidig uploadninger.

Har en eller anden en løsning herpå ?

Peter Rasmussen
Ps. Vi har FP server extensions.

Fra : Andreas Paasch

Dato : 22-08-01 00:30

Hvis du bruger frontpages indbyggede include funktion ville jeg nok selv
vælge at kigge efter SSI, server side include.
Jeg har indtryk af, at SSI er langt nemmere og mere stabil at håndtere.
Jeg ved dog ikke om asp-kode kan bruges med dette, men det er da et forsøg
værd.

Tutorial på SSI findes glimrende på www.webcafe.dk ....

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Johannes Veje

Dato : 22-08-01 06:43

> [...]
> Jeg ved dog ikke om asp-kode kan bruges med dette, men det er da et forsøg

Er der nogen der har løst dette problem i asp ? evt. ved for der er en
tutorial, hvor man kan se det lavet, så har jeg nemlig stadig ikke fået mit
til at virke. Så er der nogen der ligger inde med guldkornene, så siger jeg
MANGE TAK.

mvh
Johs.

Fra : Anders Holbøll

Dato : 22-08-01 07:39

Johannes Veje wrote:

> Er der nogen der har løst dette problem i asp ?

Du har ikke helt forklaret, hvad det er du vil. Men er det noget i stil
med dette?

<%If Now >= DateSerial(2001, 12, 1) Then%>
<!-- #INCLUDE FILE="julekalender.asp" -->
<%End If%>

--
Anders

Fra : Johannes Veje

Dato : 22-08-01 16:54

> [...]
> med dette?
>
> <%If Now >= DateSerial(2001, 12, 1) Then%>
> <!-- #INCLUDE FILE="julekalender.asp" -->

Njae, ikke helt. MEN jeg har fået det til at virke, så tusind tak alle
sammen

mvh
Johs.

Fra : Peter Rasmussen

Dato : 22-08-01 21:56

Jeg kan da prøve at forklare hvad jeg vil.....

Jeg har lavet en ugeplan hvor siderne automatisk søndag aften skifter til
næste uges plan. Det kan jeg bruge tidsinkluderet side til, men det er
besværligt når det er en asp-side, eller....???

Håber stadig på hjælp.

Peter