kattekilling søges
Fra : Helle.K

Dato : 21-08-01 17:26

Jeg ved godt at det ikke er den rigtige gruppe.... men der er så mange
herinde som har gode kontakter (jeg har postet i dk.marked.privat.dyr)

Vi søger en langhåret han killing ml. 3 -6 mdr. gerne blandings kat...

Vi har netop mistet en af vores elskede katte og søger nu derfor en
legekamerat til vores kastrerede hankat som keder sig forfærdeligt efter at
hans "soulmate" forsvandt..

Vi lover en trygt og roligt hjem uden børn.. hvor vi er totalt kattede
tossede... så der en risiko for over-forkælelse

Vi håber at en eller anden derude har lige netop den kat vi leder efter...

Hilsen Johny og Helle

Fra : Helle.K

Dato : 21-08-01 17:35

Kors.... hvor dum kan man være.. jeg glemte at fortælle jeg bor i Øst
Jylland... men kører da gerne lidt ekstra kilometer for den rigtige kat...

Fra : steen broelling

Dato : 21-08-01 17:48

On Tue, 21 Aug 2001 18:26:23 +0200
"Helle.K" <helle.k@post.tele.dk> wrote:

> Vi søger en langhåret han killing ml. 3 -6 mdr. gerne blandings kat...

Sådan en lille fætter har jeg netop. Han er født den 18. maj (hvor mange
uger er han så lige - jeg har ikke en kalender,men han er i hvert fald
over de 12 uger gammel).
Han er en yderst rolig og undersøgende kat (kalder ham Ib) med en
lettere pjusket mørk pels med hvidt under hagen, på poterne og under
mavsen. Og så har han hvid blis i panden. Hans underpels er "almindelig"
længde, men så har han nogen lange hår derudover, som gir' ham et tottet
udseende.
Hans søster er ved at ta' pippet fra ham, da hun er mange gange mere
legesyg end han; ikke at han ikke leger - bare ikke så vildt som M'Gurli
(søsteren).

Ib har været vant til at komme ud sommeren igennem, og han nyder at gå
og tuske og luske i krat og græsplæne. Han fanger også spidsmus. Og
bruger stort set aldrig kattebakke mere - han ved blot hvor den er, sku'
han få brug for det.

> Vi lover en trygt og roligt hjem uden børn.. hvor vi er totalt kattede
> tossede... så der en risiko for over-forkælelse

Det vil han nyde :)
Han er altid den første "mjaver" om morgenen, og så vil han tydeligvis
forkæles!!!
Han bor i Nordvestjylland (Thy), men er sandsynligvis ikke så pernippen
med hvor han skal hen.

Send en mail - så ka' jeg ringe tilbage.....

MVH Steen Brølling
--
ego <http://www.broelling.dk>
birdland <http://www.vejlerne.dk>

Fra : Helle.K

Dato : 21-08-01 18:24

Hej

Jeg har læst din mail igennem... Ib lyder ellers som en dejlig lille mis....
men jeg må konstaterer at han nok ikke lige er den kat vi leder efter.. da
han netop skal bruges som legekammerat for vores voksne kastrat... som også
indimellem kan lide at lege lidt voldsomt... så det skal være en mere robust
kat med en masse gå på mod...

men ellers tak for tilbudet

Hilsen Helle

Fra : Helle.K

Dato : 21-08-01 18:24

Hej

Fra : Helle Skoett

Dato : 23-08-01 18:55

Hej Helle.
Jeg har set en meddelse i dk.marked.privat, at en kvinde gerne vil give en
fem måneder gammel killing væk. Meddelsen hedder "bortgives" og er fra den
20. august.
vh
helle s

Fra : Mona & Michael

Dato : 25-08-01 15:35

Helle.K <helle.k@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b8288d0$0$337$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
dk.marked.privat.dyr)

> Vi søger en langhåret han killing ml. 3 -6 mdr. gerne blandings

Hej Johny og Helle.

Jeg har den dejligste lille sorte hankat, Bandit. Han er
nysgerrig
og frygtløs, men ikke anstrengende. Har et dejligt temperament,
og spinder glad og veltilfreds, når vi nusser ham.

I kan se billeder af ham her: http://www.kattehule.subnet.dk
(...og så vil I opdage at han ikke er langhåret. Men dejlig det
er han nu!)

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Mona & Michael

Dato : 25-08-01 15:37

> [...]
>
> I kan se billeder af ham her: http://www.kattehule.subnet.dk
> (...og så vil I opdage at han ikke er langhåret. Men dejlig det

Jeg glemte at fortælle, at vi bor ved Holstebro, men at jeg
arbejder
i Århus, og derfor nemt kan tage ham med øst-på...

Mange hilsner fra

Mona