HJÆLP !!!!!!!
Fra : Peter Mathiesen

Dato : 21-08-01 10:52

Jeg har et stort problem, jeg kan ikke installere driverne som er 12.90
til mit geforce kort,jeg kører med win2000 og har før haft brugt driverne.
Jeg skulle bare prøve de nye 14.61 drivere og kan nu ikke skifte tilbage
igen. Den siger at der er fejl under installationen. Og det gælder alle de
drivere som jeg har prøvet 5 forskellige. der er fejl ned nvcpll.dll.
siger den. Jeg kører dual boot og har ingen problemer under win98se der
virker 12.90 driverne stadig. Jeg synes snart at jeg har prøvet alt
nogen gode ideer ???.

på forhånd tak
Peter.

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 28-08-01 23:45

Slet alle filer (*.inf) i c:\winnt\inf, der indeholder noget med
grafikdrivere og nvidia (og kun dem!).

Prøv herefter at installere igen

In article <Naqg7.20176$Ay1.298623@news000.worldonline.dk>,
peter.mathiesen@get2net.dk says...