Microsoft Entourage
Fra : Henrik

Dato : 21-08-01 09:34

Hejsan,

Jeg bruger MS Entourage som email/news-client og er godt tilfreds (prøver
*ikke* at starte en diskussion om valg af software ).

Efter et stykke tid bliver programmet vanvittigt langsomt, som om de interne
databaser er fyldt med gamle mails og news indlæg og aldrig bliver ryddet
op.

Kan man, og i så fald hvordan, rydde op og optimere Entourage?

Herlige hilsner,
Henrik.

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 21-08-01 09:59

Hold alt-tasten nede imens Entourage starter op.

/Richard

Fra : Henrik

Dato : 21-08-01 13:58

On 21/08/01 10:59, in article B7A7EF74.1760%nospam@absolutelynospam.gov,
"Richard Kruse Nees" <nospam@absolutelynospam.gov> wrote:

> Hold alt-tasten nede imens Entourage starter op.

Ahhh! Tusind tak. Det virker som det skal.

Herlige hilsner,
Henrik.

Fra : Søren Straszek

Dato : 21-08-01 16:11

Henrik <I.dont@like.spam> wrote:

> [...]
> op.
>
> Kan man, og i så fald hvordan, rydde op og optimere Entourage?

lige et tillægsspørgsmål: kan man få Entourage til ikke at huske
email-adresserne på alle man gennem tiden har sendt mails til, men kun
dem man har i sin adresse bog?

Søren Straszek

Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 21-08-01 16:45

Mail & News Preferences -> Compose -> Recent Addresses
Tryk på "Clear List"

/Richard