Fordelen ved klasser
Fra : Mads United

Dato : 21-08-01 08:37

Hej,

Jeg er efterhånden blevet en ret dygtig php programmør, men jeg er gået helt
uden om klasser, så jeg håber på at nogen her kan pege mig i retning af en
masse god (helst online) dokumentation om fordele/ulemper og fremgangsmåder
ved klasser i php.

På forhånd tak!

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 21-08-01 08:35

On Tue, 21 Aug 2001 09:36:58 +0200, "Mads United" <mmm@graffiti.net>
wrote:

> [...]
>masse god (helst online) dokumentation om fordele/ulemper og fremgangsmåder

der står lidt her.

--
vh
Thomas Jensen

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 21-08-01 09:03

make that: http://php.dk/artikler/oophp.php

Fra : Niels Andersen

Dato : 21-08-01 08:49

"Mads United" <mmm@graffiti.net> wrote in message
> [...]
> uden om klasser, så jeg håber på at nogen her kan pege mig i retning af en
> masse god (helst online) dokumentation om fordele/ulemper og

Chapter 13. Classes and Objects
http://php.net/manual/en/language.oop.php

Object Oriented PHP
http://www.phpbuilder.com/columns/mark20000727.php3

Object Oriented Programming in PHP: The way to large PHP projects
http://www.phpbuilder.com/columns/luis20000420.php3

Classes and PHP
http://www.phpbuilder.com/columns/rod19990601.php3

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Mads United

Dato : 21-08-01 09:52

> [...]
> uden om klasser, så jeg håber på at nogen her kan pege mig i retning af en
> masse god (helst online) dokumentation om fordele/ulemper og

DETTE SPØRGSMÅL ER OGSÅ POSTED PÅ WWW.EKSPERTEN.DK

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 21-08-01 16:59

After I finished the 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Mads United"
<mmm@graffiti.net> just offered me, he muttered some weird stuff, and
I had to correct this gibberish:

>DETTE SPØRGSMÅL ER OGSÅ POSTED PÅ WWW.EKSPERTEN.DK

Hurra?
--
<? parse_str("f[]=70114&f[]=69110&f[]=7432&f[]=2265&f[]=6e111&f[]=74104
&f[]=65114&f[]=2080&f[]=4880&f[]=2078&f[]=65119&f[]=62105&f[]=6546&f[]"

Fra : Niels Andersen

Dato : 21-08-01 17:17

"Martin Mouritzen" <martin@fez.dk> wrote in message
> Hurra?

Så er der en vis sandsynlighed for at man spilder sin tid, uanset om det er
her eller på eksperten man besvarer.
Det er personligt noget jeg er ved at være ret træt af.

Jeg ville være ganske tilfreds, hvis man bare lige fortalte at man har
spurgt om hjælp begge steder. Så kan jeg lige tjekke, om andre har svaret
før mig.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Hauge

Dato : 21-08-01 21:57

Hejsa

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message
> Jeg ville være ganske tilfreds, hvis man bare lige fortalte at man har
> spurgt om hjælp begge steder. Så kan jeg lige tjekke, om andre har svaret
> før mig.

Men for os andre "ikke-spørgere" der ikke bruger eksperten.dk, er dine svar
gode

Mvh Hauge

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 22-08-01 08:18

On Tue, 21 Aug 2001 18:16:47 +0200, "Niels Andersen"
<niels-usenet@myplace.dk> wrote:

>Jeg ville være ganske tilfreds, hvis man bare lige fortalte at man har
>spurgt om hjælp begge steder. Så kan jeg lige tjekke, om andre har svaret
>før mig.

Korrekt. Og hvis man absolut *vil* spørge flere steder, syntes jeg
ligesom man har et ansvar at poste svaret i det modsatte forum end
hvor svaret er dukket op.
--
Guideix Martin Mouritzen Phone +45 43270524
Ringager 2A, 1. Systemudvikler Fax +45 43270556

Fra : Niels Andersen

Dato : 22-08-01 08:31

"Martin Mouritzen" <mm@guideix.com> wrote in message
> Korrekt. Og hvis man absolut *vil* spørge flere steder, syntes jeg
> ligesom man har et ansvar at poste svaret i det modsatte forum end
> hvor svaret er dukket op.

Ja, det ville være godt.

Den smule synes jeg nu godt man kan gøre, når nu man får gratis hjælp.

--
Mvh.

Niels Andersen