[Pro] Et avanceret spørgsmål?
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 20-08-01 22:07

Dette er i forbindelse med diskussionen i tråden "Til professionelle
PHP-udviklere".

Hvis man mener man har et ekstra krævende/avanceret spørgsmål kunne man evt.
begynde med at skrive [Pro] ... (eller noget andet) i subject.

Bare et forslag.

Mvh Stig

Fra : Jakob Kirkegaard

Dato : 20-08-01 22:08

Stig Nørgaard Jepsen wrote:
> [...]
>
> Hvis man mener man har et ekstra krævende/avanceret spørgsmål kunne
> man evt. begynde med at skrive [Pro] ... (eller noget andet) i

Hvis man så skriver [pro] og nogle andre mener at det er et let
spørgsmål, så kan man få en lang ligegyldig diskussion ud af det - og
samtidig være nået lige vidt.

Hvad er et svært spørgsmål? Skal 60,80 eller 98 % af brugeren i
deisw.php synes det er svært?

--
mvh Jakob Kirkegaard

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 21-08-01 07:50

"Jakob Kirkegaard" <jkir00@kom.auc.dk> wrote in message

> Hvis man så skriver [pro] og nogle andre mener at det er et let
> spørgsmål, så kan man få en lang ligegyldig diskussion ud af det - og
> samtidig være nået lige vidt.

Muligvis?

> Hvad er et svært spørgsmål? Skal 60,80 eller 98 % af brugeren i
> deisw.php synes det er svært?

Det ved jeg ikke. Man kunne også bare sige at alle der lever af
programmering må skrive [pro] eller whatever foran.
Men kunne selvf. stadigvæk godt forestille mig at det kunne give
problemer...?

/Stig

Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 20-08-01 22:16

"Stig Nørgaard Jepsen" wrote:

> [...]
>
> Hvis man mener man har et ekstra krævende/avanceret spørgsmål kunne man evt.
> begynde med at skrive [Pro] ... (eller noget andet) i subject.

Det forekommer ikke at være nogen god ide, jeg har set en begynder
efterlyse
et script og opremse 10 punkter som skriptet skille kunne klare at
håndtere, selv om det nok er mere korrekt at kalde det for et lidt
større spørgsmål end egentlig avanceret, kan man ikke forvente at en
begynder er i stand til at se forskellen, endsige gennemskue det utidige
i at stille den slags spørgsmål.

--
-
Poul-Erik Andreasen

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 21-08-01 07:47

> [...]
> større spørgsmål end egentlig avanceret, kan man ikke forvente at en
> begynder er i stand til at se forskellen, endsige gennemskue det utidige

Det kan du ha' ret i.
Men man kunne evt. definere mere præcist hvad det kræver at kunne skrive
[Pro] eller whatever foran. Men jeg kan godt se problematikken i at det nemt
kan blive misbrugt.

/Stig