Sælges: Jagtkniv/overlevelses kniv
Fra : The_Killer

Dato : 20-08-01 21:29

Hej jeg sælger hermed min Jagtkniv/overlevelses kniv. Jeg sælger den da jeg
ikke har brug for den mere. Det er som sagt en Jagtkniv/overlevelses kniv
som er camufleret. Der medfølger div. ting som fiske snørre, kroge,
tændstikker, kompas, slibesten og skede.

Den er ca. 18 cm lang og savtakket ryg. Ikke brugt til patering, men kun
haft den i dens skede. Den er utrolig skarp.

Da jeg som sagt gerne vil sælge den bliver den solgt for højeste bydende
over 200 kr. Har selv givet 650 kr. for den

Venlig hilsen

Thomas