Asus Geforce 3.
Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 20-08-01 19:55

Kan et Geforce 3 fungere med følgende system?

Amd Athlon Thunderbird 1,2 Ghz
Soltek SL-75KAV bundkort
384 mb pc 133 ram
250 W strømforsyning

Jeg tænker mest på om min strøm forsyning kan klare det?

Ps. Jeg kører lige i øjeblikket med et Asus V7700 Geforce 2 GTS grafikkort.

Mvh. Lars.

Fra : Jonas Jensen

Dato : 20-08-01 20:17

svært at sige.. men det ville være bedre med en 300 Watts ja..

Fra : Karsten Olesen

Dato : 20-08-01 20:46

> [...]
>
> Jeg tænker mest på om min strøm forsyning kan klare det?
>
> Ps. Jeg kører lige i øjeblikket med et Asus V7700 Geforce 2 GTS

**************************
Er det ikke vanvittigt at købe et GF3 når man har
et GF2 ???

Jeg har selv et GF2 og er godt tilfreds.

Jeg mener iøvrigt, at langt de færreste spil
udnytter GF3's funktioner alligevel..og så
til den pris ? Men vennerne vil blive imponerede, uden tvivl.

MVH

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 20-08-01 22:13

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Willum Christiansen" <liladomo@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Tror umiddelbar godt PSU´en kan slæbe det, men nok ikke stabilt. Spørgsmålet
er nok mere om AGP porten kan, og det tror jeg nu nok det kan. Kørte med
Athlon system og geforce 1 med 235 W PSU 100 % stabil på et Abit bundkort +
en masse andre indstikskort og blæsere, så det er nok mere AGP porten....

> grafikkort.

Lækkert, det gør jeg også :) Bare i deluxe udgave

> **************************
> Er det ikke vanvittigt at købe et GF3 når man har
> et GF2 ???

Synes jeg ikke, men de er da godt nok i skrivende stund lidt pebrede. JEg
vill vente til de nye modeller af GF 3 kommer MX serien og Ultra serien, så
falder nok en del i pris...

> Jeg har selv et GF2 og er godt tilfreds.
>
> Jeg mener iøvrigt, at langt de færreste spil
> udnytter GF3's funktioner alligevel..og så
> til den pris ? Men vennerne vil blive imponerede, uden tvivl.

Ja, ikke mange spil understøtter DX8 fuldt ud, men bliver de ved med det?
Ej, det tror jeg ikke... Sådan sagde man også om GF1 i starten og DX7

> MVH

Peter Tønnesen

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 21-08-01 20:27

Hej Peter.

Nu er sagen den, at jeg kender en som får det hos en af hans venner som har
en computer forretning, og jeg kan købe det hos ham for 500 dask, så derfor
vil jeg gerne udskifte mit GTS kort, ellers vil man da være direkte dum.
Hvordan finder jeg ud af om AGP porten kan klare det?

Mvh. Lars.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 22-08-01 02:12

Jamen så køb da kortet i en fart, til den pris er det da alt for dumt at
vendte (sikke en god ven du har) så kan du jo prøve om din psu
(strømforsyning) kan trække det, hvis ikke kan du jo købe en ny psu eller
sælge kortet for minimum Kr. 1500,- eller mere så har du jo tjent minst en
tusse

og AGP porten kan sagtens klare at køre med GF3

Fra : Thomas Jari

Dato : 22-08-01 20:09

> Nu er sagen den, at jeg kender en som får det hos en af hans venner som
har
> en computer forretning, og jeg kan købe det hos ham for 500 dask.

Så kan du vel få en ny strømforsyning for en 50'er

Thomas Jari

Fra : DWM

Dato : 23-08-01 00:06

"Thomas Jari" <thomas@jari.adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så kan du vel få en ny strømforsyning for en 50'er

Ja det skulle man tro. Ingen tvivl om at han ville miste mange penge
ved at sælge et hvilketsomhelst GF3 kort til de penge.
Man kunne forestille sig at det kom fra alternative ruter
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress