infoboble?
Fra : Tommy Kaas

Dato : 20-08-01 12:55

Hvis jeg vidste, hvad funktionen hed, kunne jeg nok søge mig frem til en
løsning, men det aner jeg ikke:
Hvordan laver man den (gule) info-boble, der titter frem, hvis man lader
musen hvile længe nok på et hyperlink?
vh. Tommy

Fra : Andreas Paasch

Dato : 20-08-01 13:31

i dit link tilføjer du alt="min tekst" ....

Fra : jopa

Dato : 20-08-01 13:33

Tommy Kaas , skrev bla.
> Hvordan laver man den (gule) info-boble, der titter frem, hvis man lader
> musen hvile længe nok på et hyperlink?

Nu er det mange år siden jeg har brugt FrontPage, så derfor med forbehold :
Hvis dit hyperlink er et billede, så højreklik- egenskaber for billede- så
kommer der vistnok et tekstfelt hvor du kan skrive din (boblebesked)

hej

jopa

www.jp-web.dk

Fra : Tommy Kaas

Dato : 20-08-01 13:43

tiøren faldt, jeg kunne jo bare gå ind på en side med effekten og se,
hvordan det var gjort!
title="min tekst" - og vupti.
men tak alligevel

Fra : Andreas Paasch

Dato : 20-08-01 21:21

Vær lige opmærksom på, at <title> ikke understøttes af Netscape hvilket
<alt> derimod gør ....

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-08-01 22:24

Mon, 20 Aug 2001 22:21:07 +0200, skrev "Andreas Paasch"
<Andreas@Paasch.Net>:

>Vær lige opmærksom på, at <title> ikke understøttes af Netscape hvilket
><alt> derimod gør ....

Afhænger i høj grad af hvilken Netscape version det er.

Alt virker kun på billeder og er beregnet til at vise en
alternativ tekst, hvis billedvisning er slået fra.

At nogen browser så alttekst selvom billedvisning er sat til er
egentlig fejl.

For at det virker i alle browsere bør man bruge både alt og
title.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark