Snatch på DVD, region 2
Fra : Sune Engsig

Dato : 20-08-01 08:29

Hej alle

Hvis I overvejer at købe denne glimrende film skal I være opmærksomme på, at
det er en dårlig udgivelse. Der er digitale artefakter i hobevis, det ligner
signalet fra oncable på en dårlig dag

Så hvis I påskønner billedkvalitet så skal I lige passe på

/Sune

Fra : KNL DtP

Dato : 20-08-01 14:05

Sune Engsig <engsig@hotmail.com> skrev i en

> Så hvis I påskønner billedkvalitet så skal I lige passe på

Kunne du uddybe det lidt? Jeg købte for en uges tid siden Snatch R2 (dansk
cover) udgivet af Egmont Film - og her er der ikke skyggen af fejl - hverken
på lyd- eller billedsiden!

Afspiller: Pioneer DV-535

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-08-01 15:37

KNL DtP skrev i meddelelsen <9lr1tq$1kul$1@news.cybercity.dk>...
>Sune Engsig <engsig@hotmail.com> skrev i en

>Kunne du uddybe det lidt? Jeg købte for en uges tid siden Snatch R2 (dansk
>cover) udgivet af Egmont Film

Den købte jeg også her i fredags, ovenikøbet en "speciel edition" , men den
er også fra egmont, og R2 ( købt i en Fona, den må være R2 vel.. har ikke
helt styr på det endnu :)

> - og her er der ikke skyggen af fejl - hverken
>på lyd- eller billedsiden!

Heller ikke her! Filmen kørte fint, min fader og jeg sad og morede os godt
over filmen..
Lille spoiler måske?

- "Do you like dags?"
- "What?"
- "Do you like dags!?"
- "Like what?"
- "*DAGS!*"
- "DOGS?"
- "yes i just said so"

Eller det med :

"what do you want?"
"I want a kaddyvahn"
"a what?"
"KADDYVAHN" ( råbt af alle brad pits makre )

Nej det er nok ikke helt rigtig gengivet, men sjovt var det (-:

>Afspiller: Pioneer DV-535

Har "desværre" efterfølgeren som dumt nok er blevet kastreret på nogle
punkter, men DV-343 virker da fint nok :)

--
Anders Houmark

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 20-08-01 22:37

Anders Houmark skrev:
> Har "desværre" efterfølgeren som dumt nok er blevet kastreret på nogle
> punkter, men DV-343 virker da fint nok :)

Det er nu ikke nogen efterfølger, men snarere en discountudgave, der
skal tage kampen op med Nintaus og co. Efterfølgeren bliver sej!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : KM

Dato : 20-08-01 20:44

hvilken afspiller har du !!

for jeg har ikke haft nogle problemer på Pioneer 535 eller Sony NS300

KM
DVDTOWN.DK

Fra : Sune Engsig

Dato : 21-08-01 18:30

Fejlene er "klassiske" artefaktfejl; og de er spredt rundt omkring i filmen.
Faktisk lægger de benhårdt ud allerede ved Columbia/Tri Stars logo, hvor
teksten "A Sony etc" skilt er pixeleret. Derudover husker jeg en scene
med Dennis Farina på grå baggrund, og de var meget tydeligt her.

Jeg har endnu ikke set filmen færdig, så det er derfor mine referencer er
lidt vage. Jeg huske bare de (Fejlene) var meget tydelige!

Min afspiller er en Pioneer DV 626, og mit fjernsyn er et Thomson 28" 16:9
m. 100Hz

Jeg lejede den hos BB - men der var ikke afspilningsfejl. Jeg ved ikke om
det var en deluxe udgave eller lign...

/Sune

Fra : Jens Thomsen

Dato : 22-08-01 09:55

Sune Engsig <engsig@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cTwg7.282$9O2.3859055631@news.euroconnect.net...
> [...]
> teksten "A Sony etc" skilt er pixeleret. Derudover husker jeg en scene
> med Dennis Farina på grå baggrund, og de var meget tydeligt her.

Jeg nærstuderede filmen igår aftes på en Pioneer 535 både tilsluttet tv og
DLP-projektor uden at opdage problemer.

MVH
Jens