Stofanet hastighed?
Fra : Jesper Sloth

Dato : 20-08-01 07:01

Hej

Jeg var ude og installere noget stofanet ved en kammerat igår, men det kører
da ikke speciel hurtigt, ihvertfald ikke hvis man ser på nogle af de indlæg
der har været tidligere her i gruppen.
Down 310 kbps, Up 170 kbps det er testet flere steder og på forskelige
tidspunkter, erder noget man kan gøre? for jeg kan selv få stofanet om 1½
mdr. men hvis det ikke er hurtigere så ved jeg snart ikke.

--
(@@)
-----o00o-(_)-o00o--------

Fra : Max Nordlys

Dato : 20-08-01 08:57

>Down 310 kbps, Up 170 kbps det er testet flere steder og på forskelige
>tidspunkter, erder noget man kan gøre? for jeg kan selv få stofanet om 1½
>mdr. men hvis det ikke er hurtigere så ved jeg snart ikke.

Nu er det så heldigt, at Stofa IKKE lover nogen bestemt hastihed,
derfor får din kammerat det han er blevet lovet. Nemlig ingenting.

//Max Nordlys

Fra : Jesper Sloth

Dato : 20-08-01 12:36

"Max Nordlys" <max@nordlys.> skrev i en meddelelse
> Nu er det så heldigt, at Stofa IKKE lover nogen bestemt hastihed,
> derfor får din kammerat det han er blevet lovet. Nemlig ingenting.
>

> //Max Nordlys

Hej

Det er jeg helt med på, men ifølge de indlæg der er her i gruppen har de
fleste omkring det dobbelte eller mere i hastighed på stofanet.

Mvh

Jesper

Fra : Alex

Dato : 20-08-01 12:45

..

Fra : Alex

Dato : 20-08-01 12:38

"Max Nordlys" <max@nordlys.> wrote in message

> Nu er det så heldigt, at Stofa IKKE lover nogen bestemt hastihed,
> derfor får din kammerat det han er blevet lovet. Nemlig ingenting.
>
> //Max Nordlys

jeg har stofanet .
Den hastighed jeg få er sådan circa .
Download : snit på 100 KB/s
upload : Snit på 30 KB/s

Det har været nogle perioder hvor det kører dårligt .
Og selv om man skriver til support, få man bare at vide at alt er ok det er
intet man kan gøre .
men nu jeg er tilfreds med min forbindelse.......
hvis din vens stofa ikke kører godt nok , prøve at "tweak" systemet , det
hjælper lidt på det .
se here : www.speedguide.net
eller søge på www.google.com med keywords : cable tweaking guides
så skal du nok finde mange sider om det.
Hilsen
Alex

Fra : Kokamok

Dato : 21-08-01 10:40

"Jesper Sloth" skrev d. 20-08-01 07:01 dette indlæg :
> [...]
> tidspunkter, erder noget man kan gøre? for jeg kan selv få stofanet om

> mdr. men hvis det ikke er hurtigere så ved jeg snart ikke.

Ja det er desværre rimeligt ustabilt stofanet men prøv at tweake dit
system lidt, husk at lave en kopi af din registrerings databasen men
prøv på netfart.dk eller speedguide.net eller søg på de forskellige
søgemaskiner
Mvh Henrik

http://www.kandu.dk/