et lille spørgsmål
Fra : john

Dato : 19-08-01 19:22

Må man sætte killinger til salg her

Jeg er ny i newsgrupper og ved ikke hvad det er tilladt og hvad der ikke er
håber at få svar

John

Fra : Fie

Dato : 19-08-01 19:32

Hej John

Ja, nu er jeg nok ikke den rette til at svare, eftersom jeg lige har sendt
en post, hvor jeg netop efterlyser at købe en killing, men som hovedregel
bliver dk.marked.privat.dyr brugt til opslag

Hilsen
Fie

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 19-08-01 19:56

Hej John!

Det er bedre at sætte dem til salg på dk.marked.privat.dyr, da denne gruppe
ikke er beregnet til salg og køb, men til diskussion om katte.
Derudover er du selvfølgelig velkommen til at deltage i debatten i denne ng!

Held og lykke med at finde hjem til dine katte.

Hilsen Birgitte

P.S.: Husk at killinger skal være min. 12 uger, inden de tages fra moderen.

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 19-08-01 19:59

Øh...det kan godt være, det blev lidt utydeligt... jeg prøver lige igen
(undskyld):

Det er bedre at sætte dem til salg på dk.marked.privat.dyr, da
dk.fritid.dyr.kat
ikke er beregnet til salg og køb, men til diskussion om katte.
Derudover er du selvfølgelig velkommen til at deltage i debatten i
sidstnævnte nyhedsgruppe!

Held og lykke med at finde hjem til dine katte.

Hilsen Birgitte

PS: Husk at killinger skal være min. 12 uger, inden de tages fra moderen.
PPS: Håber det blev lidt klarere nu...

Fra : John

Dato : 20-08-01 07:25

Birgitte Krogh <birgitte.krogh@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:_KTf7.296$W64.6315@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Hilsen Birgitte
>
> PS: Husk at killinger skal være min. 12 uger, inden de tages fra moderen.

det er meget fint takker mange gange og vil lige sige at det er er
perser killinger som er 12 uger nu *SS*