Har TDC en ftp-cache ?
Fra : Rene Hartvig Anderse~

Dato : 19-08-01 16:59

Da jeg var kunde hos Cybercity var der en tjeneste som hed Ftp-Cache -
nu undres jeg om ikke TDC også har en lignende tjeneste ?

Eller findes der en offentligt tilgængeligt som man kan bruge ( uden
at abonnere på denne forstås ) ?

---
Af Skt. Gerrig og Skt. Bæverding
ophøjet til autoriseret bærer af egne knogler.
---

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 19-08-01 16:58

On Sun, 19 Aug 2001 17:59:10 +0200, Rene Hartvig Andersen
<rha@post.tele.dk> wrote:

>Da jeg var kunde hos Cybercity var der en tjeneste som hed Ftp-Cache -
>nu undres jeg om ikke TDC også har en lignende tjeneste ?

det har de ikke

>Eller findes der en offentligt tilgængeligt som man kan bruge ( uden
>at abonnere på denne forstås ) ?

for at det skal have nogen mening for dig, skal det være fornuftigt i
"nettopgrafisk forstand" for dig.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 19-08-01 19:02

CC: http://www.cybercity.dk/tjenester/ftp-cache/

TD@: http://autohent.inet.tele.dk/

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
CBR 600F

Fra : Rene Hartvig Anderse~

Dato : 20-08-01 17:15

lyngbol@c.dk (Michael Lyngbøl) wrote :