Hvilken sang er dette?
Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 19-08-01 16:13

Hej NG,

kan i hjælpe mig med at sige hvilken sang det er der lyder sådan, og evt. hvem
der har spillet den?

Just walk on by, wait on the corner........

og så kan jeg ikke mere men ovenstående kunne jo godt være titlen. på dansk
hedder den "du kom for sent".

Hvis der er en der har texten må du også godt sende den.

med venlig hilsen
og på forhånd tak
Kenneth Bj.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 19-08-01 16:44

On Sun, 19 Aug 2001 15:13:26 GMT, bjerregaard-koldby@mail.tele.dk
(Kenneth Bjerregaard) wrote:

>Just walk on by, wait on the corner........

Oprindelig indspillet af Robert Gordon, men senere af LEROY VAN DYKE
http://www.leroyvandyke.com/leroybio.html

>Hvis der er en der har texten må du også godt sende den.

WALK ON BY

If I see you tomorrow on some street in town
Pardon me if I don't say hello (say hello)
I belong to another it wouldn't look so good
To know someone I'm not supposed to know.

Just walk on by wait on the corner
I love you but we're strangers when we meet
Just walk on by wait on the corner
I love you but we're strangers when we meet

In a dimly lit corner in a place outside of town
Tonight we'll try to say goodbye again (say goodbye)
But I know it's not over I'll call tomorrow night
I can't let you go so why pretend

Alt hvad du ønskede?

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Kenneth Bjerregaard

Dato : 20-08-01 15:43

On Sun, 19 Aug 2001 17:43:56 +0200, Poul Erik Lindaa <pe.lindaa@aof.dk> wrote:

Mange tak, for hjælpen.

--
mvh Kenneth Bj

> [...]
>Just walk on by wait on the corner
>I love you but we're strangers when we meet
>I love you but we're strangers when we meet

Ja, mange tak

Fra : Bo

Dato : 19-08-01 17:05

Efterfølgende svar er selvfølgeliog korrekt, Men i Danmark må man dog også
nævne Johnny Reimars ubehjælpelige udgave af samme sang sammen med "The
Cliffters". Beskrivelsen passer.

Mvh
Bo

"Kenneth Bjerregaard" <bjerregaard-koldby@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3b7fd725$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 21-08-01 16:27

> [...]
meddelelse news:3b7fd725$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> og så kan jeg ikke mere men ovenstående kunne jo godt være titlen. på

Den er lige her...........god fornøjelse

---------------------------
Du kom for sent

Hvis vi mødes på gaden
gå så blot forbi
lad så bare som om du ikke ser mig
hvis du ser mig spadsere
i selskab med en ven
så vend dig om og gå den anden vej

Du kom for sent jeg har en anden
og vi kan ikke mer' gå samme vej
du kom for sent jeg har en anden
så vi kan ikke mer' gå samme vej

Du må prøve at tilgi'
at jeg skuffed dig så slemt
men du har aldrig sagt du savnede mig
hvis jeg blot fik min frihed
så kom jeg straks igen
men nu må jeg glemme- glemme dig

Du kom for sent...

--
Med venlig hilsen Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik