Fasttrack alternativ til Mac'en?
Fra : Pernille & Peter

Dato : 19-08-01 11:53

Hej gruppe

Har nogen en løsning på, hvordan man får del i løjerne mht.
fildelingsfænomenet "Fasttrack"?
På deres site, www.fasttrack.nu, er der links til diverse stykker software,
men de er (seføli Š) kun til PC.

Hvad gør man så?

Ptr

Fra : Jakob H K

Dato : 19-08-01 12:07

> Har nogen en løsning på, hvordan man får del i løjerne mht.
> fildelingsfænomenet "Fasttrack"?
> På deres site, www.fasttrack.nu, er der links til diverse stykker software,
> men de er (seføli Š) kun til PC.

Jeg er åbenbart ikke den eneste der læser politiken

Se tidligere tråd med svar på ovenstående.

Hygge

Jakob H K

Fra : J.C. Voss

Dato : 19-08-01 12:21

Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> Hvad gør man så?

<sakset fra tidligere indlæg af Jesper <triton@titancity.com> >

Sorry, ingen KaZaA klient til Mac - Endnu da! Så hvis du vil have en må
du jo hellere gå igang med at skrive en i f.eks. CodeWarrier.

Alternativt kan du jo benytte dig af klienter til andre Peet To Peer
netværk:

Napster: Napster
OpenNap: MP3 Rage
Gnutella: Mactella, LimeWire, Phex
Aimster: Aimster

</sakset>

--
Jonas @ 11°56° ------------------------------
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-08-01 13:16

Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> Hej gruppe
>
> Har nogen en løsning på, hvordan man får del i løjerne mht.
> [...]

Én her gruppen - kan ikke lige huske hvem - foreslog, at man brugte
KaZaa's webinterface. Man er godt nok begrænset til 15 søgninger, men så
kan man bare slette deres cookie og starte forfra.

Jeg har lige downloadet KaZaa klienten.. wow... den skulle jeg vist have
tjekket ud noget før! MEGET med end diverse Gnutella-klienter.

--
René

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 19-08-01 13:50

René Frej Nielsen <rfn@altavista.net> wrote:

> Én her gruppen - kan ikke lige huske hvem - foreslog, at man brugte
> KaZaa's webinterface. Man er godt nok begrænset til 15 søgninger, men så
> kan man bare slette deres cookie og starte forfra.

Jeg har nu igennem længere tid (måske lidt mere end en måned)prøvet
deres webinterface og hver gang for jeg at vide at den er overbelastet
og prøv senere, eller download klienten. Jeg synes bare det er
latterligt at emulere for at dl.

> Jeg har lige downloadet KaZaa klienten.. wow... den skulle jeg vist have
> tjekket ud noget før! MEGET med end diverse Gnutella-klienter.

Ja, vi har vist fundet efterfølgeren til napster.

MVH ANR

"Where is Bart, anyway? His dinner's getting all cold and eaten."
-Homer Simpson

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 19-08-01 14:43

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> deres webinterface og hver gang for jeg at vide at den er overbelastet
> og prøv senere, eller download klienten. Jeg synes bare det er

Har kun prøvet webinterfacet én gang og fik samme resultat. Deres
software virker eller fint.

> Ja, vi har vist fundet efterfølgeren til napster.

Spørgsmålet er så, hvor længe det får lov at leve. Musikbranchen i
Danmark har ellers udtalt, at MP3 ikke er den store trussel. Det er
direkte CD-kopiering der er det største problem.

Klaaart!

--
René