sikkerhed i p2p programmer ?
Fra : Jakob H K

Dato : 19-08-01 11:08

Er der nogen der ved om der er sikkerheds problemer i at andvende peer
to peer programmer ala mactella. Her tænker jeg specielt på om man åbner
døren på vid gab til sin computer for uønskede gæster ?

Hygge

Jakob H K

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 19-08-01 18:11

Jakob H K <ingen@email.dk> wrote:

> Er der nogen der ved om der er sikkerheds problemer i at andvende peer
> to peer programmer ala mactella. Her tænker jeg specielt på om man åbner
> døren på vid gab til sin computer for uønskede gæster ?

Det gør du principielt, typisk hvis der er huller i det givne program,
men bekymre sig på en mac? Ingen grund til det.

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk