HP DeskJet 930 Problem
Fra : Henning Poulsen

Dato : 18-08-01 12:54

Jeg har en HP DeskJet 930 og der har egentlig altid været noget der ikke
virker, men det lykkedes mig at få det hele til at fungere inkl
baggrundsprint. Det var med driversoftware 4.13. Nu har jeg downloadet
driver 4.2, og pludselig er der ikke noget der virker længere. Jeg har MacOS
9.1, iMac A 233. Hver gang jeg tænder computeren kommer en dialog frem lige
før Finder loader, hvor der står at der mangler software til den tilsluttede
USB-enhed. DeskJet emnet ER i vælger, men når jeg trykker på det plejer man
at skulle vælge en HP printer. Her sker der ingenting. Heller HP DeskJet
Utility viser nogen printer. Og man skal vælge en før man kan tage det næste
skridt.
Er der nogen der ved om nogle inkompatibilitetsproblemer (MacOS 9.1, DeskJet
Driver 4.2), eller om der er noget jeg gør forkert?

På forhånd tak

Henning Poulsen
henning@imtoosexy.com

Fra : Pete

Dato : 18-08-01 15:35

in article B7A4240F.1AFA%henning@imtoosexy.com, Henning Poulsen at
henning@imtoosexy.com wrote on 18/08/01 13:54:

> [...]
> baggrundsprint. Det var med driversoftware 4.13. Nu har jeg downloadet
> driver 4.2, og pludselig er der ikke noget der virker længere.

Hvorfor har du opgraderet? Nedgrader til den gamle driver hvis den virkede
som den skulle.....

--
/peter

"Where's my burrito?" -- Homer