ADSL spørgsmål.
Fra : Henning Andersen

Dato : 18-08-01 12:30

Telefondamen fra TDC´s salgsafdeling fortalte at man kunne
tilslutte 2 stk.computere til den medfølgende router som man får
ved oprettelse af Pro@cces, kan man umiddelbart gøre det, eller
skal der en box eller lign. til? Jeg spurgte hende, men hun mente
at det kunne gøres uden ekstra tilbehør, og jeg er ikke sikker.

--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : Flemming Mahler Lars~

Dato : 18-08-01 14:14

Henning Andersen wrote:

> [...]
> skal der en box eller lign. til? Jeg spurgte hende, men hun mente
> at det kunne gøres uden ekstra tilbehør, og jeg er ikke sikker.

Såvidt jeg kan tælle på min SpeedStream 5711 kan man slutte 4 til uden videre.

http://www.efficient.com/products/routband.html

--
Flemming Mahler Larsen,
På usenet taler jeg kun for mig selv.

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 18-08-01 15:16

On Sat, 18 Aug 2001 13:30:17 +0200, Henning Andersen wrote:
> [...]
> skal der en box eller lign. til? Jeg spurgte hende, men hun mente
> at det kunne gøres uden ekstra tilbehør, og jeg er ikke sikker.

Ja, det gøres uden tilbehør. Der er en 10 Mbit Ethernet hub indbygget i
routeren.

--
Søren O.

Og jeg synes det er helt fint at bruge Sv: istedet for Re:
- Søren 'Disky' Reinke

Fra : Henning Andersen

Dato : 18-08-01 21:14

"Søren Boll Overgaard" <harvest@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det gøres uden tilbehør. Der er en 10 Mbit Ethernet hub
indbygget i
> routeren.

Mange tak for svaret

--
mvh/best regards
Henning Andersen

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 20-08-01 12:37

> Ja, det gøres uden tilbehør. Der er en 10 Mbit Ethernet hub indbygget i
> routeren.
[...]

Skal der så heller ikke et ekstra netkort i servercomputeren, eller har man
flere IP-adresser ved Pro@cess? Eller er det bare ikke nødvendigt?

VH
Henrik

Fra : Søren Boll Overgaard

Dato : 20-08-01 13:19

On Mon, 20 Aug 2001 13:36:53 +0200, Henrik Koksby Hansen wrote:

<om proaccess kan bruges med flere computere out of the box>

> [...]
>
> Skal der så heller ikke et ekstra netkort i servercomputeren, eller har man
> flere IP-adresser ved Pro@cess? Eller er det bare ikke nødvendigt?

Der skal ikke bruges en servercomputer. Brugerne skal blot tilsluttes
routeren.