Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Ati Radeon og Hansol 920eF Monitor Hjelp
Fra : Gunnar Skarnes

Dato : 16-08-01 09:01

Jeg får ikke stabilt skjermbilde. Texten "svømmer" allerede når jeg starter
opp (bios informasjon).
Bruker Win 2000. Har lest om andre som har et slikt problem. Er det noen som
har en fix for dette?

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 16-08-01 22:14

Det er nok fordi du har tilsluttet tv-out kablet?

Mvh. Henrik

Fra : Gunnar Skarnes

Dato : 17-08-01 08:58

Nei, det er ikke tilsluttet, det er også andre som har dette problemet med
noen skjermer.
Noen andre som har noen tips?