Pop-up der ikke vil
Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 16-08-01 17:07

Jeg har tidligere brugt nedenstående lille script til et pop-up vindue.
Jeg skal nu bruge indtil flere pop-ups der kan åbnes fra samme side, men
scriptet vil ikke som jeg vil
og viser kun den ene htm.

Jeg har ændret minside.htm. til mine forskellige htm. -men lige lidt hjælper
det - har også prøvet at sætte tal ind function NewWin (1)
{..............function NewWin (2) { osv, men stadig er jeg ikke kommet
videre.

Er der nogen der har et bud på hvad det skal til for at få det til at
virke - på forhånd mange tak.
Pia

Mellem head tags

<SCRIPT>
function NewWin () {
NY=window.open('minside.htm','NY','width=300,height=300,toolbar=yes,scrollba
rs=yes')
}
</script>

Mellem body tags.

Tryk <a href="javascript:NewWin()">her</a> for at åbne et nyt vindue.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-08-01 18:40

Thu, 16 Aug 2001 18:06:53 +0200, skrev "Pia Neldeberg Rasmussen"
<showpower@tdc-broadband.dk>:

> [...]
>det - har også prøvet at sætte tal ind function NewWin (1)
>{..............function NewWin (2) { osv, men stadig er jeg ikke kommet

Selvfølgelig vil det kun virke på den ene side, som er nævnt i
script, der findes en anden meget lettere måde, at have flere
links til popupvinduer.

Jeg vil foreslå at bruge flg. i stedet for:

Der skal ikke stå noget i <head>

og i <body>, hvor linket skal være:
Tryk<a href="minside.html" target="popup" onclick=
"window.open('','popup',
'width=300,height=300,toolbar=yes,scrollbars=yes' )">her</a>

Vil du se flere eksempler på popupvinduer, så jeg har flere
eksempler på det på min hjemmeside, du skal blot bruge vis kilde
for at se koderne.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Pia Neldeberg Rasmus~

Dato : 16-08-01 19:31

Jeg er dig meget taknemmelig endnu en gang 1000 Tak for hjælpen det fungerer
perfekt og det er da også en meget nemmere kode at have med at gøre )

Pia