FP2000
Fra : Asle Skarpengland

Dato : 16-08-01 16:27

Jeg er igang med å lage et ganske stort [1] websted i Front Page 2000. Nå
klarer FrontPage plutselig ikke å åpne web'en.

Jeg er ingen FP- eller web-ekspert, og er rimelig fortvilet. Filene lar seg
forøvrig fint åpne i Notepad, etc. Jeg har flere hundre MB ledig på
harddisken, så det kan ikke være det som er problemet.

Spørsmålet mitt er enkelt: Hva gjør jeg?!?

svett&klam hilsen
Asle Skarpengland
Oslo, Norge

--

[1] = 1700 kataloger, 7800 asp-filer på tilsammen 16 MB.

Fra : Andreas Paasch

Dato : 16-08-01 19:57

Hvis du får en fejlmelding, hvad siger den så?
Hyppigst er det service.lck filen der volder problemer, den kan du bare
slette og så genstarte FP .. prøv at se om det hjælper.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-08-01 00:25

Find og slet *.web filerne.

On Thu, 16 Aug 2001 17:26:50 +0200, "Asle Skarpengland"