Hvad hedder???
Fra : Shaft

Dato : 16-08-01 13:40

For et stykke tid siden hørte jeg i tv avisen at der ville komme et engelsk
firma der ville lever både telefon og Internet til fast pris
hvad hedder det firma? og hvad er www adressen til dem?

Hilsen Shaft

Fra : Peter Juhl

Dato : 16-08-01 13:53

"Shaft" wrote...

> For et stykke tid siden hørte jeg i tv avisen at der ville
> komme et engelsk firma der ville lever både telefon og
> Internet til fast pris hvad hedder det firma? og hvad er
> www adressen til dem?

Juul-net

http://www.juul.dk/info/

/Peter

Fra : Shaft

Dato : 16-08-01 14:11

haha
Peter Juhl <dev-null@list.inet.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b7bc2aa$0$42462$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Rohleder

Dato : 16-08-01 15:00

"Shaft" <danny@post4700.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> firma der ville lever både telefon og Internet til fast pris
> hvad hedder det firma? og hvad er www adressen til dem?

Du tænker måske på Dixa-net ?

www.dixanet.dk ?

Fra : Shaft

Dato : 16-08-01 14:16

tak for linket
Rohleder <ruro@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:GrPe7.58$i11.4230@news.get2net.dk...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 16-08-01 13:59

"Shaft" <danny@post4700.dk> writes:

> For et stykke tid siden hørte jeg i tv avisen at der ville komme et engelsk
> firma der ville lever både telefon og Internet til fast pris
> hvad hedder det firma?

Sikkert Dixa-net.

> og hvad er www adressen til dem?

www.dixa.net.

Den almindelige opfattelse blandt erfarne nørder er, at hvis de
nogensinde kommer i gang (hvilket jeg regner med) så kommer der meget
hurtigt kraftige restriktioner på brugen (kun gratis telefoni til
andre Dixa-kunder + grænse for gratis trafik).

Jeg forventer, at de sælger deres kundebase til en af de eksisterende
ADSL-udbydere indenfor et års tid efter start.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Rohleder

Dato : 16-08-01 15:52

> [...]
> --
> Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."

Jeps, jeg "tør" ikke selvom jeg bor i det område de kan udbyde 2mb...
som det også er nævnt andre steder i gruppen står der intet om flatrate
nogen steder i de papirer jeg har modtaget, men jeg må indrømme at jeg
sad med kuglepennen i hånden

Rune

Fra : JW

Dato : 17-08-01 01:39

"Rohleder" <ruro@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> som det også er nævnt andre steder i gruppen står der intet om flatrate
> nogen steder i de papirer jeg har modtaget, men jeg må indrømme at jeg

tjah, jeg fandt da dette på deres hjemmeside i løbet af ca. 2 links og 10
sekunder...

[QUOTE]
Adgang til Internettet med en hastighed på 2Mbit/s - eller mere.
2 telefonlinier, du kan beholde dit 'gamle' telefonnummer og supplere med et
ekstra nummer du får af os
[SNIP]
Du får ubegrænset adgang til Internettet og fastnet telefoni til uhørt lave
priser.
[ENDQUOTE]

det må da betyde flat rate i-net adgang, ikke? (hvis ikke er det jo noget
skod at købe dixa.net)

/jakob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-08-01 06:25

JW skrev:

> [...]
>priser.
>[ENDQUOTE]

>det må da betyde flat rate i-net adgang, ikke?

Hvordan i alverden kommer du frem til det? Med et 28'800-modem og
en betalingsopkobling via f.eks. Opasia har man ubegrænset adgang
til internettet.

Hvor meget er "uhørt lave priser"?

>(hvis ikke er det jo noget skod at købe dixa.net)

Jamen dog!

--
Bertel

Fra : JW

Dato : 17-08-01 06:29

"Bertel Lund Hansen" <skrivtil@lundhansen.dk> wrote in message
> JW skrev:
> Hvordan i alverden kommer du frem til det? Med et 28'800-modem og
> en betalingsopkobling via f.eks. Opasia har man ubegrænset adgang
> til internettet.

når de skriver at jeg har en 2mbit/512kbit forbindelse med ubegrænset
adgang, går det vel på ALLE aspekter af forbindelsen...

ubegrænset trafik, ubegrænsede tjenester osv...

/jakob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-08-01 08:22

JW skrev:

>når de skriver at jeg har en 2mbit/512kbit forbindelse med ubegrænset
>adgang, går det vel på ALLE aspekter af forbindelsen...

Nemlig.

>ubegrænset trafik, ubegrænsede tjenester osv...

.... ubegrænset pris.

--
Bertel

Fra : Rohleder

Dato : 17-08-01 09:52

> [...]
> [ENDQUOTE]
>
> det må da betyde flat rate i-net adgang, ikke? (hvis ikke er det jo noget

Tja jeg er ikke sikker på dem !
Men det er vel egenlig bare at få dem selv til at forklare om det er
flatrate?
skriv en mail, få det på skrift det ville jeg da prøve.

Men jeg har ingen fidus til dem, jeg er nok typen som helst ser at de har
eksisteret 1 eller 2 år før jeg tror dem...

/Rune

Fra : Peter Tirsek

Dato : 17-08-01 05:17