Et eller andet er galt??
Fra : Finn Jensen

Dato : 16-08-01 10:07

Hej,

Jeg har oprettet den database i Access og lavet asp side i FP2000 og
brugt guiden til at få den til at kæde data sammen.

Men den virker vist ikke for når jeg vil se resultatet i IE 5.5 så
kommer data ikke frem. Kun overskriften??

Hvad kan der være galt??

Jeg har installeret pws

Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-01 12:54

Bruger du den også? At åbne siden direkte fra Windows Explorer vil
ikke virke.