FrontPage og database
Fra : Finn Jensen

Dato : 16-08-01 08:11

Hej alle,

Hvordan for jeg FrontPage og en Access database til at virke på min
PC´er??.

Jeg har lavet databasen og sat asp siden op men hvordan tester jeg den
lokalt inden upload til serveren??

Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-08-01 12:52

Installer MS PWS 4 hvis WIN9x/NT4 Pro ellers IIS og Publish dit
Diskbaserede Web til Serveren. Derefter vil du kunne teste.

Fra : Finn Jensen

Dato : 16-08-01 14:40

On Thu, 16 Aug 2001 13:51:56 +0200, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Installer MS PWS 4 hvis WIN9x/NT4 Pro ellers IIS og Publish dit
>Diskbaserede Web til Serveren. Derefter vil du kunne teste.

Har jeg gjort. Men PWS sløver systemet af H til!!. Hvorfor skal den
køre konstant??. Jeg kan ikke slå den fra.

Og værst så kan jeg ikke slippe af med den igen for den er ikke i
tilføj/fjern!!. Sådan noget.......p!

Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Andreas Paasch

Dato : 16-08-01 19:55

PWS hører ikke hjemme i tilføj/fjern men er en windows system komponent ..
vistnok under netværk ...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-08-01 00:16

Jeg kunne knap mærke forskel på om den var der eller ikke. Tyder på du
har for lidt RAM.
Uninstall findes i setup.

On Thu, 16 Aug 2001 15:40:13 +0200, Finn Jensen

Fra : Slasko

Dato : 17-08-01 04:51

Hejsa lige et lille spørgsmål til alle de kloge hoveder.

Jeg har fprstået at hvis man vil se sine ASP sider lokalt inden man udgiver
dem så skal man have den der PWS som findes på Win98 korrekt?

Nu er det således at jeg har WindowsMe og jeg kan ikke finde PWS nogen
steder på Cd'en eller på computeren! Er det mugligt at man kan downloade den
et sted?
Mvh.
Jens Johnsen

Fra : Andreas Paasch

Dato : 17-08-01 06:24

Det er korrekt, ME er uden PWS. Men har du stadig din Win98 kan du
installere derfra, ellers findes den hos microsoft.com.

Fra : Slasko

Dato : 17-08-01 14:39

Okay tak skal du have :)