Emil kastreret...
Fra : Henriette

Dato : 14-08-01 21:39

Så er Emil blevet kastreret og øremærket.
Jeg havde derfor en forventning om en meget stille kat her til aften, men
nej.....

De utallige fluer vi har i øjeblikket skal bestemt ikke leve forgæves ifølge
Emil. De er da vel til for at blive jagtet igennem hele huset, for derefter
at blive spist efter lidt leg, ikke?

Jeg er lidt imponeret af vores lille mand....

---
Henriette

Fra : Ern Yoka

Dato : 14-08-01 22:04

"Henriette" <vester1@post.cybercity.dk> skrev bl.a.
> Jeg er lidt imponeret af vores lille mand....

Øhm.. det MÅ da være en ex-mand

Hilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com

--
---
""Husk: Du skal deltage for at være med""

Fra : Henriette

Dato : 15-08-01 08:40

Ern Yoka <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b79923b$0$3246$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

> "Henriette" <vester1@post.cybercity.dk> skrev bl.a.
> >
> Øhm.. det MÅ da være en ex-mand

Egentlig er han vel slet ikke gammel nok til overhovedet at være mand
endnu(6 måneder). Og nu bliver han det i hvert fald ikke

Men det er vist en lille detalje der er gået Emils næse forbi......

> Hilsner
> Lisbeth
> http://cutiecats.tripod.com

Henriette